AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Jeg får opp den samme mannen på Tinder igjen og igjen. Jeg sveiper han ikke vekk, men slutter å Tindre og legger fra meg telefonen når han kommer opp. Når jeg Tindrer igjen, feks dagen etter, er det andre menn som kommer opp. Men etter å ha sveipet en stund kommer han opp igjen. Dette har pågått hver dag i flere dager nå. Betyr det at han kommer opp igjen og igjen at han har trykket match på meg? Eller gjør han det samme som meg, legger vekk telefonen hver gang bildet mitt kommer opp? Grunnen til at jeg ikke trykker match er at jeg kjenner han fra mange år tilbake, og vi hadde en uskyldig flørt da vi var barn/ ungdommer (altså veldig unge)! Det har gått mange mange år siden den gang, vi har ikke hatt kontakt og vi har begge bodd borte fra byen. Han er nå veldig kjekk! Men jeg tør ikke trykke match på han, fordi det føles flaut! Vi har hverandre nemlig på facebook og det har vi hatt i mange år, uten at jeg har lagt noe som helst i det. Så har han trykket match på meg, eller driver han kanskje som meg, og blir forskrekket hver gang bildet mitt kommer opp og legger fra seg telefonen? Anonymkode: a3221...c98
Legokloss Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Hva med å sende han en melding på facebook/messenger og si noe alla; "Hei! Lenge siden sist, ser du er på tinder du også ☺ Hvordan går det med deg? Hva driver du med om dagen?" - kanskje du får et positivt svar? Da har du ikke trykt match, men åpnet litt for kontakt. Bedre enn å lure på om du får match om du trykker på match.
Sidsel Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Det er da ikke flaut å like han på Tinder, han får jo ikke vite det med mindre han liker deg tilbake! Det er vel ikke flaut om dere liker hverandre? At han dukker opp igjen og igjen er ingen indikasjon på om han har likt deg eller ikke. Bare swipe til høyre nå, så finner du ut! 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 Når du hverken har sveipet høyre eller venstre vil han selvsagt dukke opp igjen. Det sier ingenting om hvorvidt han har sveipet til høyre på deg. Anonymkode: 7da8b...55f
NewInTown Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 Sveip høyre and be done with it. Det er jo ikke flaut på noe vis, bare litt hyggelig siden dere allerede er venner på fjesboka!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 Hvoffor trykker du ikke bare like? Han kan jo ikke se det med mindre han har trykket like på deg også så da er det jo ingenting å være flau over hvertfall! Det er sannsynlig at han har trykket like på deg ja Anonymkode: a0db6...10f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvoffor trykker du ikke bare like? Han kan jo ikke se det med mindre han har trykket like på deg også så da er det jo ingenting å være flau over hvertfall! Det er sannsynlig at han har trykket like på deg ja Anonymkode: a0db6...10f Hvis jeg trykker match på han, og vi matcher, kommer jeg til å svime av og døøø! Hilsen TS, voksen kvinne, 37 år. Anonymkode: a3221...c98 1
Blablab Skrevet 14. juni 2017 #8 Skrevet 14. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg trykker match på han, og vi matcher, kommer jeg til å svime av og døøø! Hilsen TS, voksen kvinne, 37 år. Anonymkode: a3221...c98 Tydelig tegn på at du burde matche ham 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #9 Skrevet 14. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis jeg trykker match på han, og vi matcher, kommer jeg til å svime av og døøø! Hilsen TS, voksen kvinne, 37 år. Anonymkode: a3221...c98 Da får du sveipe til venstre. Å ikke sveipe gjør ingenting, bare at han fortsetter å komme opp. Ikke fordi han har likt deg, men fordi Tinder beregner sannsynlige match basert på algoritmer, og de som ikke er respondert på kommer alltid tilbake. Anonymkode: 7da8b...55f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #10 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da får du sveipe til venstre. Å ikke sveipe gjør ingenting, bare at han fortsetter å komme opp. Ikke fordi han har likt deg, men fordi Tinder beregner sannsynlige match basert på algoritmer, og de som ikke er respondert på kommer alltid tilbake. Anonymkode: 7da8b...55f Ok, hvilket betyr at han ikke har fått meg opp på Tinder på alle disse dagene? Hadde han sveipet meg til venstre hadde jeg sluttet å få han opp. Dette er et lite sted, og hver gang jeg sveiper gjør jeg det til det ikke er flere karer igjen. Typ 6-7 sveip inkludert han, og så er det tomt. Anonymkode: a3221...c98
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #11 Skrevet 14. juni 2017 Jeg tok mot til meg og trykket match, men fikk ikke match tilbake 😢 Ts. Anonymkode: a3221...c98 1
meeeg9 Skrevet 14. juni 2017 #12 Skrevet 14. juni 2017 4 timer siden, niledh skrev: Hva med å sende han en melding på facebook/messenger og si noe alla; "Hei! Lenge siden sist, ser du er på tinder du også ☺ Hvordan går det med deg? Hva driver du med om dagen?" - kanskje du får et positivt svar? Da har du ikke trykt match, men åpnet litt for kontakt. Bedre enn å lure på om du får match om du trykker på match. Kleint 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #13 Skrevet 15. juni 2017 Jeg har flere ganger fått opp igjen folk jeg har sveipet til venstre på, stoler ikke helt på det Tindersystemet... Og det har bare gått 1-2 dager i mellom, så jeg tror ikke de har lagd seg nye profiler heller. Anonymkode: 457cb...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå