AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 legger de ut karakterer på privatistweb fortløpende? eller fredag etter at alt er bestemt? evt. sender de karakterene til andre som legger de ut i løpet av helga? hvordan fungerer det, og har noen erfaring med om man får vite karakterene før eller etter helga? Anonymkode: fe998...dd2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Det skjer ikke fortløpende, nei. De gjør det etter fellessensur når alt er klart. Privatistweb er gjerne raske med å føre inn karakterer, så jeg vil tro at det skjer i løpet av uken. Anonymkode: 6d8d3...7cd
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Vi fikk beskjed av læreren vår om at vi ville få karakteren i begynnelsen av neste uke. Men jeg stoler ikke på han fordi han er en kunnskapsløs tosk. Jeg håper virkelig at vi får vite karakteren innen fredag ettermiddag. Det begynner å bli en gooood stund siden 24 mai, og tålmodigheten min begynner å ta slutt! Anonymkode: 515e1...139
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 Oi, beklager. Ser nå at dere snakker om privatistweb og at dere er privatister. Jeg går på voksenopplæring, men fikk beskjed om at sensuren er 15-16 juni. Men vi får jo ikke karakterene på privatistweb. Lurer på når vi andre får vite! Jeg er anonym over her forresten! Anonymkode: 515e1...139
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi fikk beskjed av læreren vår om at vi ville få karakteren i begynnelsen av neste uke. Men jeg stoler ikke på han fordi han er en kunnskapsløs tosk. Jeg håper virkelig at vi får vite karakteren innen fredag ettermiddag. Det begynner å bli en gooood stund siden 24 mai, og tålmodigheten min begynner å ta slutt! Anonymkode: 515e1...139 Det er gjerne noen forsinkelser på vanlige skoler, så det varierer veldig. Noen er raske, mens andre er trege. Jeg fikk imidlertid karakterene mine i helgen da jeg gikk på vanlig videregående skole, så kanskje du er heldig dersom administrasjonen fører inn karakterene raskt. Hvis ikke må du nok belage deg på å vente til starten av neste uke. Anonymkode: 6d8d3...7cd
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #6 Skrevet 15. juni 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er gjerne noen forsinkelser på vanlige skoler, så det varierer veldig. Noen er raske, mens andre er trege. Jeg fikk imidlertid karakterene mine i helgen da jeg gikk på vanlig videregående skole, så kanskje du er heldig dersom administrasjonen fører inn karakterene raskt. Hvis ikke må du nok belage deg på å vente til starten av neste uke. Anonymkode: 6d8d3...7cd Takk for svar! Hvordan fikk du vite når karakteren din var klar da? Beklager om det er et dumt spørsmål! Jeg har hørt så mye forskjellig. Noen sier at vi må gå i resepsjonen og få karakteren, andre sier på nettet. Veldig forvirrende! Anonymkode: 515e1...139 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #7 Skrevet 15. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Hvordan fikk du vite når karakteren din var klar da? Beklager om det er et dumt spørsmål! Jeg har hørt så mye forskjellig. Noen sier at vi må gå i resepsjonen og få karakteren, andre sier på nettet. Veldig forvirrende! Anonymkode: 515e1...139 Dette varierer også, så det er litt vanskelig å svare på. På min skole ble det lagt ut på nettet. Det siste skoleåret mitt fikk jeg faktisk vite det av noen av lærerne mine før det ble lagt ut. Anonymkode: 6d8d3...7cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå