magolia Skrevet 4. januar 2005 #1 Skrevet 4. januar 2005 Hva pynter man med til fastelaven? Får besøk denne helgen og kunne godt tenke meg å stæsje opp med litt!
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #2 Skrevet 4. januar 2005 Bjørkeris dekorert med fargede fjær?
Gjest Pepita i.i. Skrevet 4. januar 2005 #3 Skrevet 4. januar 2005 ... Bjørkeris med fargede fjær, ja. ... Men det er da fire uker til fastetiden begynner? Å pynte med bjørkeris og fjær nå, blir som å tenne det første lyset i adventsstaken i begynnelsen av november. Vel kommer fasten tidlig i år, men det er fortsatt en stund igjen - kan du ikke heller la litt av julepynten stå igjen? Mange rydder ikke ut jula før 20. dag jul (13. januar.) Her er en kalender over kirkeåret: http://www.kirken.no/Materiell/menighetsse...der_2004_05.pdf
Lisemor Skrevet 5. januar 2005 #5 Skrevet 5. januar 2005 Pynt heller med vårblomster. Primula og tulipaner i alle vårens glade farger.
magolia Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2005 ja, tulipaner er kjempe fine, elsker de blomstene.....
ella.P Skrevet 5. januar 2005 #7 Skrevet 5. januar 2005 Bjørkeris med fjær ja - men det er litt tidlig. Vil nok også foreslå tulipaner nu på denne tiden, såpass tidlig etter jul. Men smak og behag
magolia Skrevet 5. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2005 Jeg får besøk fastelavenshelgen i februar, tror mitt innlegg kan misforstås
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #9 Skrevet 6. januar 2005 Aha... Siden du skrev "denne helgen" i det første innlegget ditt, trodde jeg du mente førstkommende helg... :oops: Og det ville unektelig være litt tidlig for fastelavenspynt. Men jeg henger meg på tulipantipset - tulipaner er jo nydelig når som helst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå