AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Kom til å tenkte på dette nå, hadde elektriker her pga jordingsfeil. Feilen lå jo selvfølgelig på vaskerommet. Å pga oppussing osv. Så er det brukt som lagringsplass, å er virkelig nedprioritert. Med 3 barn, 2 på under 2 år så har jeg ikke hatt mulighet å ta unna alt på vaskerommet. Han fikk gjort jobben uten problemer. Men ble så flau over rotet Anonymkode: 75454...587
melatonin Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 De har sikkert sett ALT som kan tenkes, og da skal det mye til for at ditt hjem var det værste. Og de tenker seg sikkert til at det er en grunn til at det er slik, HVIS han tenkte over det i der hele tatt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Jeg har vært på steder jeg rommet har vært så overfylt at jeg knapt greide å rydde plass til å stå på et lite område og jobbe. Sålenge det bare er ting og ikke masse møkk og drit så tenker man ikke over det i mer enn noen minutter etter man har dratt fra kunden. Anonymkode: 0992e...eed 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 Trodde dette skulle være en tråd om hvor rotete håndverkere kan være når de utfører arbeid. Kaster plast i hytt og pine, lar ledninger, verktøy osv ligge spredd utover . Anonymkode: 04c61...bc2 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Trodde dette skulle være en tråd om hvor rotete håndverkere kan være når de utfører arbeid. Kaster plast i hytt og pine, lar ledninger, verktøy osv ligge spredd utover . Anonymkode: 04c61...bc2 Vel, så lenge man tolererer litt rot under utførelsen av oppdraget går det som regel raskere unna og du som kunde sparer penger, men det skal selvsagt ikke være rotete etter man har gått! Anonymkode: 0992e...eed 1
DysterPytten Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 Nei, vi håndtverkere bryr oss ikke om rot. Vi har sett det meste, men vi er veldig glad hvis vi slipper å rydde når vi kommer for å nå til der vi skal arbeide. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 Ja, i verste fall kan de nekte å utføre jobben frem til det er ryddet. Nå gjorde han jo jobben hos deg, så så ille var det nok ikke Anonymkode: 4a865...283
Gjest NotNaomi Skrevet 14. juni 2017 #8 Skrevet 14. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde dette skulle være en tråd om hvor rotete håndverkere kan være når de utfører arbeid. Kaster plast i hytt og pine, lar ledninger, verktøy osv ligge spredd utover . Anonymkode: 04c61...bc2 Haha. Ja,har erfart:-D men jobben deres er ikke å rydde da. Sånn er det bare :-)
Sillyline Skrevet 14. juni 2017 #9 Skrevet 14. juni 2017 Min samboer er elektriker. Han har sett alt, og bryr seg ikke. Mitt inntrykk er at det er den gjengse oppfatningen hos håndverkere.
Gjest NotNaomi Skrevet 14. juni 2017 #10 Skrevet 14. juni 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom til å tenkte på dette nå, hadde elektriker her pga jordingsfeil. Feilen lå jo selvfølgelig på vaskerommet. Å pga oppussing osv. Så er det brukt som lagringsplass, å er virkelig nedprioritert. Med 3 barn, 2 på under 2 år så har jeg ikke hatt mulighet å ta unna alt på vaskerommet. Han fikk gjort jobben uten problemer. Men ble så flau over rotet Anonymkode: 75454...587 Slapp av du :-) tror nok at så lenge de fikk gjort jobben sin så er det helt ok :-) de gjør en jobb,og vil bare få utført den. Tror ikke de bryr seg om så mye annet :-)
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #11 Skrevet 14. juni 2017 Var bare skittene klær i en haug å malingsspann i forskjellige former. Vaskemiddel flasker osv. Han måtte ikke rydde for å komme til. Men jeg ble like flau, bruker vanligvis å ha det veldig ryddig Anonymkode: 75454...587
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #12 Skrevet 14. juni 2017 Min samboer er elektriker - han har sett mye rart hjemme hos folk - hos ett par med et lite barn trodde han det hadde vært innbrudd eller noe sånt da det så ut som om noen hadde gått berserk der inne. Døren var ulåst når han kom dit (etter avtale med styret i borettslaget, det viste seg at paret bare var ute en tur og de pleide visstnok ikke låse døra..) Det var rot overalt, klær lå strødd, en del søppel og det lå tilogmed et par brukte bleier der inne - helt horribelt! Anonymkode: 718c2...3ca
Skadeskutt Skrevet 15. juni 2017 #13 Skrevet 15. juni 2017 Jeg vil tro de legger merke til det hvis det er ille, men utover det tenker de ikke så mye over det. Slik er det i alle fall for meg som sykepleier. For å si det sånn jeg har sett ALT når det gjelder rot og dritt. Jeg observerer det og der det er relevant så dokumenterer jeg det, men det blir jo en helt annen sak enn en elektriker som bare kommer for å gjøre jobben sin. Han blir neppe å prøve å motivere deg til å rydde/vaske. Men det hørtes ikke helt horribelt ut slik du hadde det da, TS.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #14 Skrevet 15. juni 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde dette skulle være en tråd om hvor rotete håndverkere kan være når de utfører arbeid. Kaster plast i hytt og pine, lar ledninger, verktøy osv ligge spredd utover . Anonymkode: 04c61...bc2 Det tenkte jeg og! Min erfaring er at håndverkere aldri eller sjeldent rydder etter seg så sånn sett burde de ikke bry seg om hvordan det ser ut hjemme til folk. Så lenge ikke rotet er i veien for arbeidet de skal utføre selvfølgelig. Anonymkode: 23843...c40 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #15 Skrevet 15. juni 2017 Kan ikke tro at de bryr seg om andres rot, de tar jo ikke sitt eget rot en gang! Hver eneste gang en elektriker har vært i hus, så ser det jo f*** meg ikke ut. Anonymkode: 3cc38...5bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå