Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Jeg holder på å snuse rundt på utenlandske nettsider og vil ha musikk i sommer. Er dette en vanlig cd, eller?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Audio betyr lyd. En audioc cd er en vanlig lydcd lik de du får kjøpt i en butikk. Anonymkode: fd7fa...840 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Audio betyr lyd. En audioc cd er en vanlig lydcd lik de du får kjøpt i en butikk. Anonymkode: fd7fa...840 Altså, mente selvsagt ikke at selve ordet audio betyr lyd, men at det er en lydcd, ikke en cd med data. Sånn før det kommer noen kverulanter for å korrigere meg. Anonymkode: fd7fa...840 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg holder på å snuse rundt på utenlandske nettsider og vil ha musikk i sommer. Er dette en vanlig cd, eller? Og hvilke nettsider snuser du på Anonymkode: dff03...aa8 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2017 Haha...det er hemmelig info vettu. Jeg bare lurte på om det hadde kunnet være en slags lydbokopplesning? Hva heter det om/hvis/når det er det?
Skravla Skrevet 14. juni 2017 #6 Skrevet 14. juni 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Haha...det er hemmelig info vettu. Jeg bare lurte på om det hadde kunnet være en slags lydbokopplesning? Hva heter det om/hvis/når det er det? Lydbok er ofte Audio book. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Haha...det er hemmelig info vettu. Jeg bare lurte på om det hadde kunnet være en slags lydbokopplesning? Hva heter det om/hvis/når det er det? Anonymkode: dff03...aa8 2
Minya Skrevet 14. juni 2017 #8 Skrevet 14. juni 2017 Audio CD er som regel musikk eller lignende. Lydbøker heter som oftest Audio Book, evt så står det spesifisert at det er en bok, på Audio CD CD inneholder som oftest bare lydfiler uansett, mens DVD er det mest brukte formatet for data som ikke bare er lyd. 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2017 (endret) Tusen takk for opplysning. Da bestiller jeg forventningsfullt! * 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: dff03...aa8 Hvis du hadde skrevet dette under ditt vanlige nick så skulle jeg gladelig ha svart deg med bandnavn. Nå er det dessverre for sent. Fristen for angre-nickifisering gikk ut nå klokka 18:30 Endret 14. juni 2017 av Hoppetaujenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå