Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 34 år og har fremdeles bra drag på menn i alle aldre. De siste par årene har jeg datet menn i 20-årene og menn i 30-årene.

Men har lagt merke til at mange menn på 35+ virker personlig fornærmet og reagerer merkelig når jeg sier at jeg har vært på date (og ikke funnet tonen), eller når menn svermer seg rundt meg. Kameraten min forteller meg at disse mennene er sjalu og sure på vakre kvinner fordi de som regel har mange menn etter seg og en venninne har fortalt meg at (noen) menn på 35+ har hatt uhell på damefronten siden tidlig 20-årene og hater kvinner som har draget på menn i 30-årene, fordi de hadde håpet at kvinnene som ikke ville date han/de i 20-årene skulle få sin straff i 30-årene. 

Så hva er det med bitre menn i 20-årene som ser stygt på kvinner som er attraktive i 20-årene og ikke vil date dem spesifikt, og som er enda mer bitre i 30-årene og reagerer med sjalusi-sinne når de samme attraktive kvinnene fortsatt har draget? 

Kan de virkelig ikke jobbe med sin egen sjalusi og bry seg mer om sitt eget liv? Kjenner ikke disse mennene personlig, de fleste menn jeg kjenner personlig er ikke bitre menn og både kamerater og venninner er fullt klar over denne typen menn. En kamerat av meg har visstnok 1 bekjent som er sånn, men ingen orker å henge med han lenger fordi han er så sur og bitter fordi han ikke har hell på damefronten. 

Hva slags mentalitet har egentlig disse mennene? De bør skaffe seg psykolog!

Anonymkode: f5aa7...2a8

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er menn som ikke forstår at det er gode grunner til at kvinner ikke vil date dem. Det er åpentlyst for alle andre rundt dem enn dem selv! 

De får ikke napp og ender opp sure fordi de fortsatt ikke får napp. 

Anonymkode: f25ef...014

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De bør heller angripe menn som har draget og som tar alle kvinnene deres mens de er i 20 og 30 årene? Det hadde vært en strategi. For disse bitre mennene er jo en selvpåstått "menneskekjenner" som klarer å se om menn er "bad boy" eller god nok for oss kvinner, så de bør jo jekke ned menn i stedet for kvinner.

Men det ville de nok aldri turt ;) 

Anonymkode: f4aa0...f4a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke vits å lage omvendt rollebytte kopier av alle kjønnstrådene her inne altså

Anonymkode: 53a40...205

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er menn som ble avvist i 20 årene og som trøstet seg med at de samme kvinnene ikke skulle ha sjangs lenger når de bikka 30. Så innser de at det ikke stemmer... De samme attraktive kvinnene i 20 årene er like attraktive i 30 årene og har fortsatt draget på menn, noe som gjør mannen sint og hatefull også skriver han tråder på KG om at kvinner i 30 årene er djevelens verk.

Så alle jenter i 20 årene og 30 årene (som er attraktive) kommer til å ha en slik mann på seg. Han fyren du avviste og som ikke kom seg over at han ble avvist. Han som ble avvist gang på gang uten å skjønne hvorfor (han trenger ikke å være stygg, feit osv. Det handler om personligheten hans). 

http://thepopularman.com/men-who-hate-women/

The “Love Too Much” Haters

Many men hate females because they’ve been rejected so many times. They absolutely love women. But, they can’t have a woman (especially one they’ve developed a crush on), so they end up feeling resentment towards the entire sex.

Believe it or not, a lot of “nice guys” fall into this category. When their ineffective techniques fail, they feel entitled to a date. And, entitled people end up hating what they can’t get. These beta male women haters have the right impulse (loving women), but can’t get past their bitterness. It’s a “I love her so much that I hate her scenario.”

These guys need to focus more on becoming attractive rather than being angry toward women. Instead of spending time ranting about women loving jerks, or commenting on forums, they should start becoming the type of guy women love. They should start working out (Insanity is an intense workout that we love), learning charisma (check out The Charisma Myth for tips), and learning how women think. Sadly, most guys would rather complain about reality, than adapt to it.

The good news is that women are usually attracted to personality more than looks. So, a guy can change his personality and get over this type of hate.

By the way, I want to add a few words of empathy here. Rejection hurts, especially when it happens constantly. And, many guys have been legitimately hurt by rude and hostile rejections and past relationships.

Still, hating women will only lead to more rejection. You might think you’re hiding your disgust, but you’re not. A guy in this scenario has to take a step back, work on himself, focus on his own needs, then pursue dating with a sense of amused mastery. It’s easier said than done, but it’s necessary.

Anonymkode: ebcc4...53d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virkelig enda en slik syte tråd.

Anonymkode: e2e74...7ff

AnonymBruker
Skrevet

Til Ts : Når man er i 30 årene er man enda ung. Man merker ikke at menn begynner å miste interesse før man kommer opp i 40 årene. Hilsen dame.

Anonymkode: 91516...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 år og fant kjærligheten for to år siden på en fjelltopp :) Jeg mistet kjæresten min i bilulykke da jeg var 28 og brukte mange år på å komme meg etter det. Brukte bare tiden min på interesser, venninner og hobby.

Vet ikke hvem disse bitre mennene er jeg? Men ser at de er glad i forum og liker å fortelle meg, som kvinne, at jeg er udugelig. Men heldigvis er ikke det slike menn jeg har møtt opp i gjennom tiden. Jeg og kjæresten min ble gravide et halvt år etter at vi ble sammen og har kjent hverandre i mange år. Han har visstnok vært forelsket og betatt av meg for mange, mange år siden, men da var jo tankene mine et helt annet sted (både på dødsfallet, kjærlighetssorg og etterpå ville jeg bare være singel). 

Vet hvert fall at HAN ikke endte opp bitter, tvert om ;) Så tror nok at det handler om en viss type mann, dette her. Som liker å henge på forum og som hater kvinner fordi de har blitt avvist av kvinner og takler det dårlig. 

Anonymkode: ab897...437

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Anonymkode: 17c16...4a9

AnonymBruker
Skrevet

Det stammer fra huleboer-stadiet. De har ikke, evolusjonsmessig, utviklet seg noe særlig siden steinalderen og kunne forsatt tenkt seg å brenne kvinner som ikke vil ha de på bålet. 

Men sånn fungerer ikke verden. De sterkestes rett og blablabla...En beta vil ikke plutselig bli en alpha bare fordi han trener, for det handler om hodet. Og hva han har mellom ørene viser at han er en beta og en sutrete mann, noe som aldri vil hjelpe han på damefronten. Han lager sutrete tråder på KG og hater kvinner som har avvist han, hater kvinner som har draget, legger sin elsk på kvinner som er yngre (selv om disse kvinnene ikke ville rørt han, de heller, med mindre han var Ryan Gosling og hadde menatliteten til Ryan Gosling).... 

Menn som dette har eksistert i alle år. De hadde sin storhetstid når de kunne brenne kvinner på bålet eller kaste syre i ansiktet hennes. Den tiden er forbi, så hva gjør slike menn i dagens samfunn? Jo, de lager hatefulle tråder om kvinner og er verdenskjent i hele verden for å være sånn.

Anonymkode: e06ad...640

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men har lagt merke til at mange menn på 35+ virker personlig fornærmet og reagerer merkelig når jeg sier at jeg har vært på date (og ikke funnet tonen), eller når menn svermer seg rundt meg. Kameraten min forteller meg at disse mennene er sjalu og sure på vakre kvinner fordi de som regel har mange menn etter seg og en venninne har fortalt meg at (noen) menn på 35+ har hatt uhell på damefronten siden tidlig 20-årene og hater kvinner som har draget på menn i 30-årene, fordi de hadde håpet at kvinnene som ikke ville date han/de i 20-årene skulle få sin straff i 30-årene. 

Har aldri følt det slik ovenfor en kvinne som jeg ikke har noe forhold til om hun er pen eller mindre pen. Hun kan da date hele verden for min del, jeg er da ikke hennes verge på noen måte! Hvorfor skulle jeg som er over 35 reagere merkelig på deg da? Om du skryter over at du høvler over halve Oslo by så er jo det litt merkelig egentlig, med det er jo din sak.

Men om du har et "etablert" forhold til noen, og dater andre i samme periode kan jeg forstå at de reagerer, eller synes du at dette også er "merkelig" litt vanskelig å se strukturen i hva du mener.

• Liker 1
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det stammer fra huleboer-stadiet. De har ikke, evolusjonsmessig, utviklet seg noe særlig siden steinalderen og kunne forsatt tenkt seg å brenne kvinner som ikke vil ha de på bålet. 

Men sånn fungerer ikke verden. De sterkestes rett og blablabla...En beta vil ikke plutselig bli en alpha bare fordi han trener, for det handler om hodet. Og hva han har mellom ørene viser at han er en beta og en sutrete mann, noe som aldri vil hjelpe han på damefronten. Han lager sutrete tråder på KG og hater kvinner som har avvist han, hater kvinner som har draget, legger sin elsk på kvinner som er yngre (selv om disse kvinnene ikke ville rørt han, de heller, med mindre han var Ryan Gosling og hadde menatliteten til Ryan Gosling).... 

Menn som dette har eksistert i alle år. De hadde sin storhetstid når de kunne brenne kvinner på bålet eller kaste syre i ansiktet hennes. Den tiden er forbi, så hva gjør slike menn i dagens samfunn? Jo, de lager hatefulle tråder om kvinner og er verdenskjent i hele verden for å være sånn.

Her var det mye rør, en Alpha? Er det bare slike som får seg damer da? Så tar du jo helt feil, det mannsdominerte samfunnet eksisterer over store deler av verden, så hvilken som helst norsk mann kan gå utenfor grensene av dette landet og finne damer som sitter pris på rolige/ kjedelige menn fordi de har smakt nok av det  helvete "Alpah" hannene klarer å stelle i stand ovenfor kvinner generelt sett. Men det krever jo litt jobbing og ressurser.

Skrevet (endret)

.

Endret av æøå*
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stammer fra huleboer-stadiet. De har ikke, evolusjonsmessig, utviklet seg noe særlig siden steinalderen og kunne forsatt tenkt seg å brenne kvinner som ikke vil ha de på bålet. Menn som dette har eksistert i alle år. De hadde sin storhetstid når de kunne brenne kvinner på bålet eller kaste syre i ansiktet hennes.

Anonymkode: e06ad...640

Brenne kvinner på bål har ingenting med huleboerne å gjøre, og brenning er heller ikke en straff som har blitt brukt spesielt overfor kvinner. Ett unntak er England i middelalderen, der kvinnene ble brent på bål av hensyn til offentlig sømmelighet, mens mennene ble festet til bøddelkjerre og trukket av hester til stedet for henrettelsen, der de ble hengt til de var nesten døde, kastrert, skåret opp og tømt for innvollene, halshogd, og kvartert (kappet opp i fire deler). Under hekseprosessene i hundreårene etter middelalderen ble både kvinner og menn dømt og brent, men henging var den vanligste henrettelsesmetoden. Når det gjelder syre i ansiktet så er jeg ikke sikker på hvilken tidsepoke du henviser til, men det er vel neppe steinalderen.

Anonymkode: 1cc3a...b25

Gjest Axl Rose
Skrevet

Begynner å bli litt lei "bitre menn" trådene nå. Alle kan da faen meg være litt bitter av og til. Av forskjellige grunner. Ikke bare menn som ikke får seg noe som er bitre. Hvorfor ellers er jeg bitter? Skulle vært 100% lykkelig jeg da for jeg får det jeg vil ha. Både menn og kvinner er bitre av og til og de har sine personlige grunner. Sånn er livet.

AnonymBruker
Skrevet

Så kvinner i 30-40 årene som har fast elsker, men han vil ikke binde seg i et forhold og flytte sammen, de er ikke bitre?

Anonymkode: edb5a...ec4

AnonymBruker
Skrevet

Human nature. Merkelig at folk fremdeles syns dette er merkelig. Det er masse bitterhet rundt oss hele tiden, og det er faktisk helt naturlig om enn så uforståelig enkelte finner det :) 

Anonymkode: 62cc1...2e3

AnonymBruker
Skrevet

Menns bitterhet handler egentlig kun om pikkstørrelse. Det er ingen vits i å forsøke oppvurdere menn til å framstille det som om ting er mer komplisert enn det er. Det er ikke som om de har følelser og personlighet, liksom. For dårlig pikk = lite damer = bitre menn. EOD :ler:

Anonymkode: 791ef...3c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...