AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Hei! Jeg holder på med en bachelor i arbeids- og organisasjonspsykologi, og er rett og slett blank på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdig. Tenker jo selfølgelig litt på gå videre på master, men samtidig er jeg usikker på om jeg ønsker å spesialisere meg enda mer direkte innenfor dette emnet. Tenker litt på master et sted i Europa! Noen som vet om mastere som kan være aktuelle for meg, og som er å anbefale? og vet dere evt om utdanninger, f.eks. andre bachelorer, som passer godt sammen med denne graden? Anonymkode: 4fdf9...456
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Med bare bachelor i psykologi er det svært lite du kan gjøre, så du må nok ta master eller anen utdanning der psykologi kan være relevant. Kanskje ta barneværn, sykepleie, noe menneskeralatert, eller noe innen forskning o.l. Anonymkode: a07ba...856 1
Prinsesse788 Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Ville prøvd HR/ Personalledelse, høres ut som det passer? Eller entreprenørskap, eller kanskje om du interesserer deg for kultur?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 Jeg har en bachelor i psykologi, samt en rekke emner innenfor andre felt. Det har gjort at jeg har en litt unik fagkombinasjon. Man kan søke en rekke jobber innenfor ulike felt, særlig kommunalt, men det krever som regel at man har arbeidserfaring og bredere kompetanse enn kun bacheloren. Om du ikke ønsker å ta masteren, kan du jo evt. supplere med noe annet, sosiologi eller pedagogikk f.eks. Anonymkode: a0482...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå