Gå til innhold

Å bli presentert feil hele tiden. Til å bli gal av.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Over en periode på 5-6 år så sitter det et par stk og presenterer meg og personligheten min og ingenting om meg stemmer. 

Det er så slitsomt fordi noen ganger må jeg unngå ting og de pga disse rare forklaringene om meg. Det ødelegger mye også. Der sitter de og mater folk med hva jeg gjør og hvordan jeg er av et par stk som ikke kjenner meg og jeg blir så irritert. INGENTING stemmer og jeg har fått de helt opp i vrangstrupen. De sitter og forer seg selv med ting om andre for å få tiden til å gå, for å virke så innmari snille men det er aldri, ALDRI en eneste handling som er god ovenfor meg. Som om at de har en helt feil oppfattning og forståelse av hvorfor man unngår dem. 

For meg er det ikke annet enn hjernevasking av en selv og unnskyldninger om hvorfor folk unngår de. Derfor forklarer dem andre folk hele tiden. Kan dem ikke forklare seg selv? Hvorfor gjør de ikke det i stedet?

Ingenting stemmer men en forklaring om meg selv som ikke stemmer er slitsomt og plager meg. Hva feiler det slike mennesker? La oss nå få høre om dem i stedet! 😀

Anonymkode: 1d322...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ????

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Og de er jo så lite intelligente og fatter ikke at man ikke har tid eller lyst til å høre på det. 

"Jeg kan så mye om natur og dyrevern, jeg jobber med snekkerarbeid, jeg har opplevd ditten og datten. Det stemmer ikke. Så jeg trodde jo at en var dement og at den andre var avhengig av narkotika. 

Jeg syns de kan bli snekker selv og engasjere seg i natur og dyrevern selv siden de vet så innmari mye om andre. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Hæ????

Det er to bekjente som presenterer folk feil. De lyver om folk. Det har ingenting for seg. 

Skrevet

Skal prøve å svare

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Over en periode på 5-6 år så sitter det et par stk og presenterer meg og personligheten min og ingenting om meg stemmer.

Det er så slitsomt fordi noen ganger må jeg unngå ting og de pga disse rare forklaringene om meg. Det ødelegger mye også.

Hva må du unngå fordi de sier mye rart og ting som ikke stemmer om deg? Du ingenting for det. Det er du som tar dine valg og velger det du skal gjøre. Du trenger ikke bry deg om hva andre sier. 

Du er deg, og du er din egen herre. Ditt liv. Ikke la andres negativitet gå inn på deg og forstyrre ditt liv. Stå opp for deg selv.

Der sitter de og mater folk med hva jeg gjør og hvordan jeg er av et par stk som ikke kjenner meg og jeg blir så irritert.

Ikke la deg irritere. De som snakker negativt om andre uttrykker selv at de er negative og får ikke mye tillit fra andre. Hev deg over dem.

INGENTING stemmer og jeg har fått de helt opp i vrangstrupen. De sitter og forer seg selv med ting om andre for å få tiden til å gå, for å virke så innmari snille men det er aldri, ALDRI en eneste handling som er god ovenfor meg. Som om at de har en helt feil oppfattning og forståelse av hvorfor man unngår dem. 

Det er faktisk bare deres eget problem, og trenger slett ikke bli ditt problem hvis du velger å ikke bry deg om det. Hvis andre folk får feilinformasjon om deg, så lærer de deg å kjenne ved å være sammen med deg og se hvilken person du er. Ingen som tar det veldig seriøst det som blir fortalt av andre av det som er "skitsnakking". Vær heller trygg på deg selv og vit hva du står for.

For meg er det ikke annet enn hjernevasking av en selv og unnskyldninger om hvorfor folk unngår de. Derfor forklarer dem andre folk hele tiden. Kan dem ikke forklare seg selv? Hvorfor gjør de ikke det i stedet?

Ikke noe å fundere på. Alle har sine problemer og ting de sliter med. Vær heller glad over den du er, og vis din beste side. Vær trygg i deg selv. Er man trygg i deg selv, bryr  man seg ikke om det negative ug usanne som blir sagt.

Hva feiler det slike mennesker? La oss nå få høre om dem i stedet! 😀

Det er bare trist. De har sine problemer de sliter med hvor de forsøker å fremme seg selv ved å trakke ned på andre. Hvis du klarer å vise at du ikke bryr deg, så får de ikke den bekreftelsen på at det er noe hensikt med det den "skitsnakkingen". Det faller tilbake på dem selv. 

Så vær en glad person med selvtillit, og vis at du hever deg over det de sier ved at du ikke bryr deg/ignorerer dem med det. Kanskje til og med at du ler litt med dem; at det stemmer i hvert fall ikke. Selvironi er f.eks en veldig god egenskap.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, exictence skrev:

Skal prøve å svare

Hva må du unngå fordi de sier mye rart og ting som ikke stemmer om deg? Du ingenting for det. Det er du som tar dine valg og velger det du skal gjøre. Du trenger ikke bry deg om hva andre sier. 

Du er deg, og du er din egen herre. Ditt liv. Ikke la andres negativitet gå inn på deg og forstyrre ditt liv. Stå opp for deg selv.

Ikke la deg irritere. De som snakker negativt om andre uttrykker selv at de er negative og får ikke mye tillit fra andre. Hev deg over dem.

Det er faktisk bare deres eget problem, og trenger slett ikke bli ditt problem hvis du velger å ikke bry deg om det. Hvis andre folk får feilinformasjon om deg, så lærer de deg å kjenne ved å være sammen med deg og se hvilken person du er. Ingen som tar det veldig seriøst det som blir fortalt av andre av det som er "skitsnakking". Vær heller trygg på deg selv og vit hva du står for.

Ikke noe å fundere på. Alle har sine problemer og ting de sliter med. Vær heller glad over den du er, og vis din beste side. Vær trygg i deg selv. Er man trygg i deg selv, bryr  man seg ikke om det negative ug usanne som blir sagt.

Det er bare trist. De har sine problemer de sliter med hvor de forsøker å fremme seg selv ved å trakke ned på andre. Hvis du klarer å vise at du ikke bryr deg, så får de ikke den bekreftelsen på at det er noe hensikt med det den "skitsnakkingen". Det faller tilbake på dem selv. 

Så vær en glad person med selvtillit, og vis at du hever deg over det de sier ved at du ikke bryr deg/ignorerer dem med det. Kanskje til og med at du ler litt med dem; at det stemmer i hvert fall ikke. Selvironi er f.eks en veldig god egenskap.

Jeg tar meg ikke noe nær av å bli pålagt 3 nye interesser i måneden, og en haug med uintelligente fordommer, eller at noen tror jeg syns dyrevern er gøy men det er slitsomt å høre på. 

Da må jeg unngå enkelte folk og hendelser. De trodde jo på dem og ble sure (på dem). 😛

Jeg er trygg på meg selv men det er SÅ slitsomt. Men takk for svar. Du har helt rett. Måtte til slutt bare le av dem fordi det stemmer det du sier. Det går automatisk ut over de selv. Det har du jammen meg rett i. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, exictence skrev:

Skal prøve å svare

Jo, men nå har jeg ledd så jeg tissa på meg i 5-6 år og jeg overdriver ikke. Ha ha!!!!

AnonymBruker
Skrevet

Vil bare si exictence at grunnen til at jeg blir så oppgitt og lei er fordi da virker det som om at man nesten mobber når de legger ordene i munnen på folk. 

Jeg er ikke den eneste som har fått høre. Person Y går på folkehøyskole for tiden men blir presentert med ei som har "typisk student økonomi", er et dårlig forhold, dårlig smak når det gjelder mat, dårlige karakterer og dette stemmer ikke om person Y heller. Tvert i mot! Det sier så UTROLIG mye om de som mener sånt om andre. 

Ja, det er "skittkasting" så jeg gleder meg til å høre om de fremover. 🙂 Eneste grunnen til ar det plager meg er at det tar tid og at man må vente til de har gjort seg ferdig med "skittkastingen". 

AnonymBruker
Skrevet

Står de utenfor vinduene dine og kikker inn også?

Anonymkode: f3abf...a0b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Står de utenfor vinduene dine og kikker inn også?

Anonymkode: f3abf...a0b

Håper ikke det. 😱

AnonymBruker
Skrevet

Også tipser de om hva folk skal/burde gjøre og hvordan en burde være i følge dem. Jeg har foreldre jeg ass. I 5 år. 😱I 5 år. Jeg er ikke 5 liksom. 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tar meg ikke noe nær av å bli pålagt 3 nye interesser i måneden, og en haug med uintelligente fordommer, eller at noen tror jeg syns dyrevern er gøy men det er slitsomt å høre på. 

Så bra at du ikke tar deg nær av det. Det er en fin holdning av deg. Jeg tror du må jobbe enda mer med å ikke ta deg nær av det, så blir det mindre og mindre slitsomt for deg. Det er faktisk dem det er synd på. De har mindreverdighetskomplekser når de føler for å lyge om andre. 

Da må jeg unngå enkelte folk og hendelser. De trodde jo på dem og ble sure (på dem). 😛

Du trenger ikke unngå noen som helst. De får tro det de vil. De får jo se og erfare sannheten ved heller å møte deg. 

Ikke rart de blir sure på dem. Og det er jo helt innlysende at ikke er ditt problem, men deres egen skyld.

Jeg er trygg på meg selv men det er SÅ slitsomt. Men takk for svar. Du har helt rett. Måtte til slutt bare le av dem fordi det stemmer det du sier. Det går automatisk ut over de selv. Det har du jammen meg rett i. 

Jo mer trygg du er på deg selv, jo mindre rører det deg hva de andre sier negativt som ikke stemmer. 

Ja, det går helt automatisk utover dem selv. Folk generelt gjennomskuer folk som snakker usanne ting. Og folk som trakker ned andre, gidder normale folk ikke å ha noe med dem å gjøre.

Det er trist, men også latterlig at folk trakker ned andre.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, exictence skrev:

Så bra at du ikke tar deg nær av det. Det er en fin holdning av deg. Jeg tror du må jobbe enda mer med å ikke ta deg nær av det, så blir det mindre og mindre slitsomt for deg. Det er faktisk dem det er synd på. De har mindreverdighetskomplekser når de føler for å lyge om andre. 

Du trenger ikke unngå noen som helst. De får tro det de vil. De får jo se og erfare sannheten ved heller å møte deg. 

Ikke rart de blir sure på dem. Og det er jo helt innlysende at ikke er ditt problem, men deres egen skyld.

Jo mer trygg du er på deg selv, jo mindre rører det deg hva de andre sier negativt som ikke stemmer. 

Ja, det går helt automatisk utover dem selv. Folk generelt gjennomskuer folk som snakker usanne ting. Og folk som trakker ned andre, gidder normale folk ikke å ha noe med dem å gjøre.

Det er trist, men også latterlig at folk trakker ned andre.

Ja. Synd man ikke rakk å si i fra at nå blir person Y sur (forståelig) så hadde de spart seg selv for det. 

AnonymBruker
Skrevet

Også skryter de sånn av seg selv. 😛 Og ei de kjenner skryter de oppi skyene HELE TIDEN.  Omg... :roll: Person x er så pen, så flink, så intelligent, så snill, HUN ER SÅ SNILL. 😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Det ække noen mellomting her med andre ord. :roll: 

AnonymBruker
Skrevet

Synsing og sladder heter det. Fordi noen har sett deg en gang med et redd regnskogen penal kan de si til andre at du er sånn derre aktivist og fordi de har hørt at du tok valium en gang på flyet kan de si at du er pillrnarkis. Jeg veit, drit slitsomt. Folk ass . 

Anonymkode: 0ea13...647

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synsing og sladder heter det. Fordi noen har sett deg en gang med et redd regnskogen penal kan de si til andre at du er sånn derre aktivist og fordi de har hørt at du tok valium en gang på flyet kan de si at du er pillrnarkis. Jeg veit, drit slitsomt. Folk ass . 

Anonymkode: 0ea13...647

Er du sur fordi ingen vil ligge med deg igjen nå? Jeg forstår dem for å si det sånn. 

Det har aldri jeg gjort, og det sier som hun andre skrev mest om deg og om hvordan det står til med deg. 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil bare si exictence at grunnen til at jeg blir så oppgitt og lei er fordi da virker det som om at man nesten mobber når de legger ordene i munnen på folk. 

Det kan jeg godt forstå at du føler deg. Det er jo mobbing. Men vet du, det er ikke mobbing så lenge du klarer å ikke la deg bli mobbet. Hvis du viser at det bare preller av på deg og at du er like glad/likegyldig til deres negativitet, så vil deres mobbing faktisk avta, det er ingen vits å holde på. Men husk selv å ikke snakk stygt om dem. Men for all del, si din mening, men kort og greit en gang, så går du.

så jeg gleder meg til å høre om de fremover. 🙂

Hvorfor det?

Da høres det ut som du vil "godte deg" over at det viser seg at de har et problem. Vær heller grei og vis at du har overskudd. Du trenger jo ikke akkurat involvere deg og være så grei med disse folkene. Men heller ikke det motsatte. Da viser det jo at du bryr deg. Hev deg heller over det.

Eneste grunnen til ar det plager meg er at det tar tid og at man må vente til de har gjort seg ferdig med "skittkastingen". 

Hvorfor tar det tid og at du må vente? På hva da? Hvis det er til direkte til deg de snakker skit, så kan du bare avbryte og si at det dere sier stemmer ikke. Jeg må gå. Så går du.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ei de kjenner skryter de oppi skyene HELE TIDEN.  Omg... :roll: Person x er så pen, så flink, så intelligent, så snill, HUN ER SÅ SNILL. 😂😂😂

Hvorfor gjør det noe da? Er ikke det bare hyggelig da? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, exictence skrev:

Hvorfor gjør det noe da? Er ikke det bare hyggelig da? 

For min del så må de jo gjøre det, og det er mye bedre enn å skittsnakke henne. Nei det gjør selvklart ingenting. Jeg merker at enkelte ikke syns noe om det, men det får være deres "problem". 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...