Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #1 Del Skrevet 4. januar 2005 Heisann! Jeg har lyst til å kjøpe meg karaoke utstyr for å ha hjemme. Med andre ord - veldig amatør, kun for skøy til store og små. Meeen, hvilken maskin bør jeg velge, og finnes det noen som jeg kan kjøpe via nettet? Tralllaaa laaa laaaa :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 4. januar 2005 #2 Del Skrevet 4. januar 2005 Vi har" Sing-star" til Playstasjon 2 og er kjempe fornøyde. Flere som har andre karokeanlegg er misunnelige og enige om at det er bra. (fikk bekreftet at jeg er dårligst i familien til å synge rent ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #3 Del Skrevet 4. januar 2005 Heisann! Takk for raskt svar. Ja, jeg har prøvd karaoke anlegget til PS2, og synes det er bra. (Har PS2). Meeen problemet er at det ikke er nok sanger, det er derfor jeg vil ha et eget "karaoke" anlegg. Sånn at vi kan ha norske sanger (min gamle far kan ikke engelsk), barnesanger osv. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2005 #4 Del Skrevet 6. januar 2005 Du kan vel spille vanlige karaoke DVD'er på PS2 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå