AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Henger meg på Det "positive": -20 år gammel kvinne -Helt normalt utseende, blond, blåøyd, slank -Trener opptil 5 ganger i uka med blant annet løping utendørs, intervalltrening, yoga, cycling, klatring -Har et relativt lavt klesbudsjett, penger går til sparekonto så fort de kommer inn -Studerer finans og skal ta master når den tid kommer -Har ingen allergier eller intoleranser -Er mer en lytter enn en skravlebøtte -Elsker matlaging, og da spesielt det å lage autentisk mat fra ulike kulturer -Veldig glad i å være aktiv utendørs, fjelltur fra hytte til hytte, toppturer, og sykkeltur i Danmark eller Frankrike over sydentur any day -Interessert i klassikere når det kommer til bøker og filmer, men smaken min kan ofte framstå som litt kunstig pga dette -Veldig glad i dyr, men har ikke dyr selv -Opptatt av hudpleie og kosthold -Trofast og ærlig, jobber veldig for at forholdet vil fungere -Glad i gode diskusjoner der målet er å "komme nærmere til svaret", altså ikke meddele bastante meninger og synspunkt -Setter veldig pris på humor og selvironi Det "negative": -Blir rød som en hummer hvis jeg oppholder meg for mye i sterk sol -Ikke spesielt glad i å være sminket -Kan være noe sjenert dersom jeg oppholder meg rundt masse mennesker jeg ikke kjenner -Spiser ikke kjøtt (om det er en negativ egenskap er relativt) -Holder meg unna alkohol, og foretrekker heller en kveld hjemme med film og god mat kontra byen -Bor på hybel -Altfor fornuftig i blant, kan fort bli sett på som kjedelig av enkelte -Er en morgenfugl -Er relativt ung, men likevel ganske sikker på at barn ikke er noe for meg i framtiden -Venter med sex til godt inni forholdet (ps: ikke religiøs) -Selv om jeg ikke tror på noen gud så har jeg nærmest et religiøst forhold til solkrem året rundt Anonymkode: 02824...871
fuglekvitter__ Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Du, å legge ved en CV til neste potensielle kjærestemne trenger du ikke. Hvis du må forsvare at du gjør det du gjør og er den du er lenge før dere har blitt kjærester så hadde jeg ikke satset på den karen for å si det sånn. 😱 1
exictence Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 (endret) Hvorfor stiller du egentlig spørsmål om det? Høres ut som du er i tvil, og det betyr at du må ha veldig lave tanker om deg selv og lav selvsikkerjet. Det er ikke nødvendig at du har. Du må lære å ha mer tro på deg selv. Du er attraktiv å være sammen med. Endret 14. juni 2017 av exictence 1
fuglekvitter__ Skrevet 14. juni 2017 #4 Skrevet 14. juni 2017 Akkurat nå, exictence skrev: Hvorfor stiller du egentlig spørsmål om det? Høres ut som du er i tvil, og det betyr at du må ha veldig lave tanker om deg og lav selvsikkerjet. Det er ikke nødvendig at du har. Du må lære å ha mer tro på deg selv. Du er attraktiv å være sammen med. Ja. Jeg tror Ts har litt dårlig selvtillit og er ganske ung. Det viktigste er og at hun ikke jobber med kvaliteter og talenter som er presset på henne av et mannsdominert miljø kanskje? 🙂 2
Mr_White Skrevet 14. juni 2017 #5 Skrevet 14. juni 2017 Jeg tror de fleste tingene du setter som "negativ" er ok for mange, (kanskje du må finne noen litt eldre for å unngå de som liker festing, men de finnes også i alle aldre). Personlig er eneste dealbreaker her at du ikke vil ha barn. Lykke til med datinglivet
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 46 minutter siden, exictence skrev: Hvorfor stiller du egentlig spørsmål om det? Høres ut som du er i tvil, og det betyr at du må ha veldig lave tanker om deg selv og lav selvsikkerjet. Det er ikke nødvendig at du har. Du må lære å ha mer tro på deg selv. Du er attraktiv å være sammen med. ? Jeg tror at jeg har flere attraktive egenskaper, men jeg ser jo flere andre som legger ut "ville du datet meg" så da slenger jeg på for gøy i likhet med andre. Har ikke dårlig selvtillit, "cv-en" var kun for underholdning Anonymkode: 02824...871
fuglekvitter__ Skrevet 14. juni 2017 #8 Skrevet 14. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Jeg tror at jeg har flere attraktive egenskaper, men jeg ser jo flere andre som legger ut "ville du datet meg" så da slenger jeg på for gøy i likhet med andre. Har ikke dårlig selvtillit, "cv-en" var kun for underholdning Anonymkode: 02824...871 Ja ok. 😀
exictence Skrevet 14. juni 2017 #9 Skrevet 14. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Jeg tror at jeg har flere attraktive egenskaper, men jeg ser jo flere andre som legger ut "ville du datet meg" så da slenger jeg på for gøy i likhet med andre. Har ikke dårlig selvtillit, "cv-en" var kun for underholdning Anonymkode: 02824...871 Så bra
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #10 Skrevet 14. juni 2017 Hva i all verden er det med denne trenden på KG? Det er totalt latterlig, særlig når man åpner med "blond, slank, blåøyd". Du vet godt at det er mange som kan tenke seg å date deg. Jeg synes dette behovet for å vise seg frem og få bekreftelse er ganske spesielt. Kan du ikke heller opprette en profil på tinder og se hvor mange matcher du får? Eller det har du kanskje gjort allerede? Anonymkode: cc994...856
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #11 Skrevet 14. juni 2017 Nei, du høres utrolig tørr og kjedelig ut. Anonymkode: e72d7...9b6 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #12 Skrevet 14. juni 2017 TS, kunne du gi nærmere info hvordan puppene dine ser ut og rumpa di? Dette er også viktige ting. Anonymkode: ca8ee...05a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #13 Skrevet 14. juni 2017 "Har ingen allergier eller intoleranser"... Haha, nå er jeg i et forhold, men finnes det gutter som ikke ville vært kjæreste med meg fordi jeg har cøliaki? Du høres helt grei ut, men ville vært mer skeptisk til ditt store behov for bekreftelse. Anonymkode: 30b3b...3af 1
Gjest impressa Skrevet 14. juni 2017 #14 Skrevet 14. juni 2017 Er det om å gjøre å være frekkest mot TS? Hvis hun synes det er artig, hvorfor ikke la henne dele tråden med andre som synes det er artig? Hadde blitt med deg på ferie anyday jeg Men det svarer kanskje ikke på spørsmålet ditt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #15 Skrevet 14. juni 2017 Høres ganske kjedelig ut, som om du forsøker være generisk og ha typisk dørmatte "snille" egenskaper, mens egentlig er du bare tafatt og har lite av egne meninger. Alle meningene du har er tatt fra andre som du synes virker reflekterte De negative egenskapene du lister opp er også en salig blanding av diverse som knapt kan kalles dårlige egenskaper. Vitner om lav selvinnsikt. Din fremstilling av deg selv er overfladisk og grunn, sannsynligvis som deg selv Anonymkode: f9aa3...4cc 2
Gardermobanen Skrevet 14. juni 2017 #16 Skrevet 14. juni 2017 (endret) . Endret 14. juni 2017 av Gardermobanen
Gardermobanen Skrevet 14. juni 2017 #18 Skrevet 14. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ganske kjedelig ut, som om du forsøker være generisk og ha typisk dørmatte "snille" egenskaper, mens egentlig er du bare tafatt og har lite av egne meninger. Alle meningene du har er tatt fra andre som du synes virker reflekterte De negative egenskapene du lister opp er også en salig blanding av diverse som knapt kan kalles dårlige egenskaper. Vitner om lav selvinnsikt. Din fremstilling av deg selv er overfladisk og grunn, sannsynligvis som deg selv Anonymkode: f9aa3...4cc Det var kanskje å tolke litt mye ut av ett innlegg på KG.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #19 Skrevet 14. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Henger meg på Det "positive": -20 år gammel kvinne -Helt normalt utseende, blond, blåøyd, slank -Trener opptil 5 ganger i uka med blant annet løping utendørs, intervalltrening, yoga, cycling, klatring -Har et relativt lavt klesbudsjett, penger går til sparekonto så fort de kommer inn -Studerer finans og skal ta master når den tid kommer -Har ingen allergier eller intoleranser -Er mer en lytter enn en skravlebøtte -Elsker matlaging, og da spesielt det å lage autentisk mat fra ulike kulturer -Veldig glad i å være aktiv utendørs, fjelltur fra hytte til hytte, toppturer, og sykkeltur i Danmark eller Frankrike over sydentur any day -Interessert i klassikere når det kommer til bøker og filmer, men smaken min kan ofte framstå som litt kunstig pga dette -Veldig glad i dyr, men har ikke dyr selv -Opptatt av hudpleie og kosthold -Trofast og ærlig, jobber veldig for at forholdet vil fungere -Glad i gode diskusjoner der målet er å "komme nærmere til svaret", altså ikke meddele bastante meninger og synspunkt -Setter veldig pris på humor og selvironi Det "negative": -Blir rød som en hummer hvis jeg oppholder meg for mye i sterk sol -Ikke spesielt glad i å være sminket -Kan være noe sjenert dersom jeg oppholder meg rundt masse mennesker jeg ikke kjenner -Spiser ikke kjøtt (om det er en negativ egenskap er relativt) -Holder meg unna alkohol, og foretrekker heller en kveld hjemme med film og god mat kontra byen -Bor på hybel -Altfor fornuftig i blant, kan fort bli sett på som kjedelig av enkelte -Er en morgenfugl -Er relativt ung, men likevel ganske sikker på at barn ikke er noe for meg i framtiden -Venter med sex til godt inni forholdet (ps: ikke religiøs) -Selv om jeg ikke tror på noen gud så har jeg nærmest et religiøst forhold til solkrem året rundt Anonymkode: 02824...871 Du bruker ikke penger, du prater ikke, du står ikke fast på meningene dine eller det du tror på, du kan ikke sole deg, du pynter/sminker deg ikke, du tar ikke initiativ eller ordet fordi du er sjenert, du spiser ikke maten jeg spiser, du drikker ikke, du har ikke sexerfaring, du vil ikke ha barn... Anonymkode: e72d7...9b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå