Gå til innhold

Toro langpanne. Olje eller smør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Anbefaller du olje eller smør i Toro sin langpanne mix?
Pga allergier er dette det eneste og beste alternativet!

Er ikke intr i svar som inneholer, "lag fra bunn selv" osv. Svar på smp eller la vær, takk!

Anonymkode: 6c796...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker Vita hjertego olje. Smør tar lengre tid å smelte og blir dyrt. Særlig dersom du må bruke spesialsmør pga. Allergi.

Anonymkode: 028e2...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker olje, men det er hovedsakelig fordi jeg også reagerer litt på melk :) 

Anonymkode: 73cf0...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innbiller meg at det smaker best med smør. Har dog brukt olje når jeg ikke har hatt smør et par ganger, og kan ikke si resultatet ble noe dårligere. Tror ikke det spiller så stor rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Jeg har brukt både soyaolje og smeltet margarin (Soft), men aldri rent smør. Begge de tingene jeg faktisk har prøvd har fungert. Det du ikke må gjøre, er å bruke oljer med veldig tydelig smak. F.eks vil olivenolje sette tydelig smak på kaker, så den passer ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Når jeg lager toro langpanne er det som regel fordi mange skal spise den, og at det er et alternativ for dem med allergier. Den er i utgangspunktet melkefri, men bruker du smør så er den ikke lenger grei å spise for dem som ikke tåler melk. Pleier derfor å bruke olje (nøytral). 

Anonymkode: 7625a...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...