AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Del Skrevet 14. juni 2017 Anbefaller du olje eller smør i Toro sin langpanne mix? Pga allergier er dette det eneste og beste alternativet! Er ikke intr i svar som inneholer, "lag fra bunn selv" osv. Svar på smp eller la vær, takk! Anonymkode: 6c796...f88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg bruker Vita hjertego olje. Smør tar lengre tid å smelte og blir dyrt. Særlig dersom du må bruke spesialsmør pga. Allergi. Anonymkode: 028e2...ca0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg bruker olje, men det er hovedsakelig fordi jeg også reagerer litt på melk Anonymkode: 73cf0...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 14. juni 2017 #4 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg innbiller meg at det smaker best med smør. Har dog brukt olje når jeg ikke har hatt smør et par ganger, og kan ikke si resultatet ble noe dårligere. Tror ikke det spiller så stor rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg bruker flytende Melange 😊 Anonymkode: d44e1...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 14. juni 2017 #6 Del Skrevet 14. juni 2017 Jeg har brukt både soyaolje og smeltet margarin (Soft), men aldri rent smør. Begge de tingene jeg faktisk har prøvd har fungert. Det du ikke må gjøre, er å bruke oljer med veldig tydelig smak. F.eks vil olivenolje sette tydelig smak på kaker, så den passer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #7 Del Skrevet 14. juni 2017 Når jeg lager toro langpanne er det som regel fordi mange skal spise den, og at det er et alternativ for dem med allergier. Den er i utgangspunktet melkefri, men bruker du smør så er den ikke lenger grei å spise for dem som ikke tåler melk. Pleier derfor å bruke olje (nøytral). Anonymkode: 7625a...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #8 Del Skrevet 14. juni 2017 melange synes jeg blir best Anonymkode: e28d4...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 14. juni 2017 #9 Del Skrevet 14. juni 2017 Pleier å bruke flytende Melange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå