Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken butikk handler du aller mest på?

Og hvilken butikk er den definitvt beste av alle butikker?

To spm altså :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Handler nok mest på HM

- Ingen formening om den beste butikken.. Vet rett og slett ikke!

Gjest Gjesta
Skrevet

Handler mest på: Carlings, H&M

Favorittbutikken: en lokal klesbutikk der du får det meste av merker som er in. Men altfor dyr til daglig.

Skrevet

Company (trtor jeg den heter, i Bogstadveien), Klemt og Filippa K. Sko på Corso Como. Men har ikke råd til å kjøpe alt der, så det blir mye HM også.

Skrevet

Min yndlingsbutikk gjennom alle tider var Gimle Speiz. Men den finnes ikke lenger :-(

Gjest Daniella_
Skrevet

H&M, BikBOk. De er jeg mest innom.

Skrevet

Tja, jeg handler litt overalt egentlig. Er spesielt glad i second-hand butikker, som Fretex, Feber og UFF (når jeg er i Oslo). Ellers er H&M greit å ha, billig og veldig stort utvalg. Carlings (verdens beste jeansforhandler), Bik Bok og Zara (i utlandet) benytter jeg meg også av.

Gjest Bertine
Skrevet

VERO MODA!!!

Der finner jeg alltid noe, og det er greie priser(vertfall når det er salg :sjarmor: )

Skrevet

Jeg handler det meste på Neste Stopp, Fransa og B-Young. I tillegg stikker jeg ofte innom Cicelia og Lene V.

H&M har masse fint undertøy, men jeg handler omtrent aldri klær der.

Vero Moda blir ofte litt ungt for meg, men de har mye fine topper der på sommeren.

Kan også opplyse at jeg i tillegg til klær, samler på både vesker og sko... har spesielt dilla på selskapsvesker, støvletter og sandaler :roll:

Undertøy har jeg gitt meg selv forbud mot å kjøpe, da jeg sikkert har 100 sett... :ler:

Vel, nå sporet jeg vel litt av her... :wink:

Skrevet

Jeg pleier å titte innom H&M, Vero Moda, B-Young og Vila. De har ofte fine klær fra Vero Moda i motereportasjer, men finner de aldri igjen i butikker. Og så har jeg så dårlig fantasi, synes mye ser så stusselig ut der det henger, selv om det sikkert hadde vært fint på!

H&M er litt både og, blir mest til strømper og hvite og svarte topper og 2/3 gensere.

Vil ha en ny stil nå! :roll:

Skrevet

Det er ikke ofte jeg har råd til nye klær men jeg handler mest hos Victoria's Secret og AE. De er favoritt butikene mine og.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Sisley, men der er det en smule dyrt.

Og Mango. Og Soda.

Det er kjekkest å plukke opp litt her og der.

Gjest Catwoman
Skrevet

Vero moda, Only, BikBok. Voice of europe (før - siden den ikke er i skiens område... jeg har ihvertfall ikke sett den)

Også kan jeg godt finne klær på JC, H&M, popin, og noen av de andre vanlige.

Gjest Anonymous
Skrevet

Handler mest på Vero Moda og H&M. Kjedelig sikkert, men har enda ikke vært innom Oasis- en butikk som jeg vet skal ha mye fint, har heller ikke rent ned dørene hos Mango (litt for dyrt) selv om de også har en del pent. Kan godt hende det blir blant favorittene etterhvert.

Lene V, Vila, Cubus, Lindex, Popin etc. er steder jeg aldri kjøper klær (kun undertøy på Cubus).

Har enkelte butikker jeg går innom når det er noe spesielt jeg skal ha... B-Young er gode på kjoler. Jeans kjøper jeg kun på Bik Bok el. Carlings. Jakker kjøper jeg helst på Vero Moda, fordi jeg ikke liker kvaliteten på H&M-jakker generelt. H&M er min favorittleverandør av lammeullsgensere, og enkle basis-topper i all slags farger.

Skrevet

Jo forresten, Oasis må jeg ikke glemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...