AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Noen her som har den rasen? Har du barn? Hvilken oppdretter valgte du? Fornøyd? Vi har sett på hund ganske lenge, og hele familien vil ha hund. Vi skulle ha en jakthund, hadde rase og oppdretter klar, men det er ikke lengre aktuelt med jakthund. Så nå ser vi på andre raser. Vi er en aktiv familie, mye ute, men det blir ikke fjelltur på 3t 3ganger i uka. Det er bare meg og 3 barn, så hunden må være lettlært og ikke så stor i str. Derfor jeg falt for Yorkshire terrirer. Men vil gjerne høre folks erfaring med å ha den i en familie og hverdagen. Anonymkode: 117a8...e9a
koko458 Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Har ikke rasen selv, men kjenner noen som har. Hunden er helt fantastisk, løper rundt og er glad hele tiden, elsker oppmerksomhet, aldri hørt den knurre eller bjeffe. Hunden er med på lange turer. Når jeg har sett hunden sammen med barn har det godt veldig fint, barna kan leke og kose me den uten problem. Var ikke helt det du spurte om, men håper det er til hjelp ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå