AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #1 Skrevet 14. juni 2017 Det er en bruker jeg følger på Twitter som jeg plutselig nå får denne meldingen på på alle tweetene. Jeg prøver å finne ut hvordan jeg skal åpne for å få se disse tweetene igjen, men jeg klarer ikke å finne det på innstillingene mine. Noen her som har en ide om hvordan jeg skal komme tilbake til normalen? Det linkes til innstillinger på meldingen, og at jeg skal endre på sikkerhet, men jeg får da ikke opp noe sikkerhet noe sted..... Anonymkode: d74f7...ac2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Har du sjekket i dine innstillinger? Skal være "åpne/vis meldinger med sensitivt innhold" et sted der.. Anonymkode: 93f0a...811 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Jeg leter og leter, men finner det ikke... Anonymkode: d74f7...ac2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #5 Skrevet 15. juni 2017 4 timer siden, TMB skrev: Innstillinger > Personvern og sikkerhet Nederst: Men så rart... Jeg får ikke opp mer enn blokkerte kontoer, skjulte kontoer og skjulte ord under sikkerhet. Finner absolutt ingenting om sensitivt innhold. Anonymkode: d74f7...ac2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #6 Skrevet 15. juni 2017 Der!! Funket altså ikke på appen, måtte inn på nett. Idiotsystem. Takk for hjelpen! Anonymkode: d74f7...ac2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå