rikoChett Skrevet 14. juni 2017 #1 Del Skrevet 14. juni 2017 Hei! Jeg har en hage som har en bratt skråning i midten,der vi kommer ned til der vi griller. Jeg vil lage en trapp fra det ene "platået" til det andre, da ryggen min ikke er så glad i skråninger. Jeg har ikke råd til å få noen til å bygge for meg, så jeg tenkte å gjøre det selv. Jeg aner dog ikke hvordan man gjør dette, så det blir en trygg trapp å gå i. Noen forslag? Dette er en helt vanlig jord og gress-skråning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Del Skrevet 14. juni 2017 7 timer siden, rikoChett skrev: Hei! Jeg har en hage som har en bratt skråning i midten,der vi kommer ned til der vi griller. Jeg vil lage en trapp fra det ene "platået" til det andre, da ryggen min ikke er så glad i skråninger. Jeg har ikke råd til å få noen til å bygge for meg, så jeg tenkte å gjøre det selv. Jeg aner dog ikke hvordan man gjør dette, så det blir en trygg trapp å gå i. Noen forslag? Dette er en helt vanlig jord og gress-skråning. Her er flere tips og råd: http://www.viivilla.no/hage/trapperr/bygg-tretrapp/ Anonymkode: 7359e...c33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Del Skrevet 14. juni 2017 Her er også tips for trapper i utendørs skråninger http://www.byggmakkerpluss.no/artikkel/119/Trapper-utendors Anonymkode: 7359e...c33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rikoChett Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 14. juni 2017 Tusen takk:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #5 Del Skrevet 14. juni 2017 Trapper utendørs kan lages på mange forskjellige måter og av mange forskjellige materialer, du trenger ikke binde deg til en snekret trapp om noe annet er enklere for deg. Sjekk gjerne Google for inspirasjon til terrengtrapper. Anonymkode: 3b781...e11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rikoChett Skrevet 14. juni 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trapper utendørs kan lages på mange forskjellige måter og av mange forskjellige materialer, du trenger ikke binde deg til en snekret trapp om noe annet er enklere for deg. Sjekk gjerne Google for inspirasjon til terrengtrapper. Anonymkode: 3b781...e11 Åh,den ene steinhelletrappen der er akkurat sånn jeg ønsker meg deep down! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå