Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er en gutt på 16 år som sliter med overvekt og prøver og trene så begynner å hjelpe. Men mitt største marerit er nå at jeg har strekk merker og har ganske store bryst, jeg har ikke hatt svømming på skolen siden syvende. Jeg skammer meg over kroppen min og pga strekkmerker og brystene vurderer jeg og kjøpe en helt vanlig svart badedrakt for dame. Men hvordan ville dere reagert vis en gutt kom på stranden i en badedrakt?..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil nok vekke en del større oppsikt om du kommer i damebadedrakt enn om du bare gir f og lar folk se mannepupper og strekkmerker, noe alle har sett før uansett. Lykke til med å gjøre noe med problemet. La dem glo, kroppen din fortjener sol på seg like mye som alle andres.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker også det samme som bruker over her.   Strekkmerker er kanskje noe du kan vurdere å få fjernet, muligens er det mulig å få dekket.  Kjøp en fin badeshorts, sol deg litt hjemme i hagen så du ikke føler deg så blek de første dagene på stranda. Husk solkrem. Gå til frisøren og få deg en fin sommerklipp.  Kos deg i sommer og prøv å ikke tenke for mye på hvordan du ser ut,  Jeg er sikker på at du er en flott gutt! :rodmer:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt enig med disse andre men jeg vett også nøyaktig hvordan du har det. Jeg har kommet meg over det nå, men jeg badet alltid med shorts og t-sjorte. Men jeg anbefaler deg heller å "just work it boy" du er den eneste som bryr seg ingen andre bryr seg så ikke tenk for mye på det.

Anonymkode: e4b59...a4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...