AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Trenger tips på eventuelt treningsøvelser eller aktivitet for meg. Har ikke lyst å melde meg inn i treningsenter, så helst ting som kan gjøres hjemme eller ute Litt om meg da, er at jeg sliter veldig med dårlig utholdenhet og får nesten opplåst mage av alt. Noen tips i matveien? Etter jeg var gravid fikk jeg en slags hengemage å lurer på om det er mulig å stramme opp? Uten operasjoner? Det er ikke sånn veldig ille men, for å si det sånn så henger den litt. Jeg trente før, gikk veldig ofte lange turer eller løpte endel. Var tynn å hadde ikke så slapp mage da men den har alltid vært slik etter graviditet. Det gjorde at jeg mistet motivasjonen fordi den ble aldri borte. Trist for meg å være i ung alder av 20 med bestemorkropp. Setter pris på at du tok deg tiden til å lese og for svar Anonymkode: cf742...9be
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Hvis magen henger som du skriver så kan det være løshud, det blir ikke borte av trening. Må opereres bort. Skriver at du blir oppblåst av mat ville jeg vurdert food Map. Google på det hvis du ikke har hørt om det. Anonymkode: ae36b...3ae
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Jeg vet ikke hvor dårlig "veldig dårlig utholdenhet" er for deg og hvor mye du tåler, men hvis du ikke har utholdenhet må du vel bare begynne med å gå raskt i oppoverbakke og så kan du etterhvert begynne å jogge. Når du jogger kan du ha 1-2 intervalløkter i uka. Du vil nok ikke ha utholdenhet til å greie 4x4 til å begynne med, så du kan for eksempel prøve drag på to minutter om gangen og pause i 1 minutt mellom hvert drag. Jeg kjørte 4x4 før selv, men kjører nå drag på 3 min med 2 min pause mellom i stedet der jeg har mye høyere hastighet fordi jeg føler det er mest effektivt. I tillegg kan du ha en økt med langkjøring i uka. Du kan sikkert begynne med rolig jogging i kanskje 3-4 kilometer for så å øke med en kilometer hver gang du løper til du er oppe i mila. Anonymkode: b486e...2ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå