Gå til innhold

Dansk journalist reiste på knulletur til Tyrkia

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En dansk journalist dro på ferie til Tyrkia for å "knulle seg tilbake til sine røtter".

http://www.dagbladet.no/kultur/dansk-journalist-dro-pa-sexferie-for-a-ligge-med-tyrkiske-menn/67676905

Dette er jo helt nydelig! Tenk at vi har kommet så langt at en kvinne kan gjøre dette uten å føle på skammen.

Selvsagt kommer det jo kritikk, som man leser i artikkelen, men det må man bare overse. Dette er virkelig en meget positiv utvikling!

Anonymkode: 5cf97...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er neppe noen tvil om hva du vil med denne tråden.

Anonymkode: 55425...647

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fint at journalisten er en feminist som objektifiserer menn. helt topp...

Anonymkode: 8ec7f...bcd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er denne journalisten tyrkisk da. Så da er det ikke så farlig. 

Hadde det vært en etnisk dansk kvinne som hadde funnet på dette, kunne skaden vært at tyrkiske menn i enda større grad ser på hvite kvinner som horer og noe man bare kan ta for seg, for de ligger med alle uansett. Det er slike holdninger som fører til voldtekt av hvite kvinner.

Anonymkode: d846f...517

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 timer siden, Hanako skrev:

Hadde det vært en mann hadde det neppe blitt noe oppslag :P

Men derimot så hadde hylekoret på KG kjørt opp skrikene sine ett par hakk over det man ser fra slik som dette ;)

Anonymkode: 514ac...bbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men derimot så hadde hylekoret på KG kjørt opp skrikene sine ett par hakk over det man ser fra slik som dette ;)

Hæ?

Anonymkode: 55425...647

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, ja, her hadde han vært en grusom mannsgris som burde kastreres :fnise:

For ikke å spore helt av så synes jeg slike "knulleturer" er Harry, uansett kjønn, men folk får gjøre som de vil :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/13/2017 den 22.20, AnonymBruker skrev:

En dansk journalist dro på ferie til Tyrkia for å "knulle seg tilbake til sine røtter".

http://www.dagbladet.no/kultur/dansk-journalist-dro-pa-sexferie-for-a-ligge-med-tyrkiske-menn/67676905

Dette er jo helt nydelig! Tenk at vi har kommet så langt at en kvinne kan gjøre dette uten å føle på skammen.

Selvsagt kommer det jo kritikk, som man leser i artikkelen, men det må man bare overse. Dette er virkelig en meget positiv utvikling!

Anonymkode: 5cf97...f7b

Hun hadde sex med to stk på en uke? Hvis formålet var en knulletur var den ikke spesielt vellykket. Fylletur med to flasker vin lizzom:fnise:

Tror den gjennomsnittlige KG dame hadde slått den rekorden på en vanlig chartertur lett, hvis de ville.

Hva er greia egentlig. At hun er selv tyrker og sier det høyt?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så fantasktisk. Ganske risikabelt mtp. at kvinnesynet der nede er helt på trynet, men flaks at hun ikke ble voldtatt da. Hvorfor er dette interessant?

Anonymkode: 53851...3a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare 2 menn? Charter-Hilde kunne gjort det bedre.

Anonymkode: 9bf13...422

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke problemet. Hun hadde sex med to?? Drar jeg til Tyrkia så er det helt klart for å ha sex med flere enn to!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det positivt å ligge med flest mulig? Jeg går mot strømmen her og sier at dobbeltmoralen er stor. Dere sier altså at menn i viktige stillinger som politikk og journalistikk kan dra til utlandet og ta for seg så mye de bare vil uten konsekvenser hvis de blir oppdaget? Jeg tror ikke det, noe vi har sett før. Og de vil i hvert fall ikke annonsere det i en egen artikkel. Det ville blitt ramaskrik, garantert.

Endret av Z.Z
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen verdier eller intigritet og spore.

Anonymkode: b5a53...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Z.Z skrev:

Hvorfor er det positivt å ligge med flest mulig? Jeg går mot strømmen her og sier at dobbeltmoralen er stor. Dere sier altså at menn i viktige stillinger som politikk og journalistikk kan dra til utlandet og ta for seg så mye de bare vil uten konsekvenser hvis de blir oppdaget? Jeg tror ikke det, noe vi har sett før. Og de vil i hvert fall ikke annonsere det i en egen artikkel. Det ville blitt ramaskrik, garantert.

Personlig fordi jeg elsker sex og selvsagt at om noen vil ha sex med meg så er det en bekreftelse på at de liker meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjempeflott!!! siden hun har en vagina selvsagt - sier Dagbladet.

Anonymkode: 8e8d7...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...