AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Da jeg var yngre var jeg ikke så opptatt av kjærester, for jeg elsket friheten til å reise i lengre perioder utenlands, og ikke ta hensyn til noen. Det resulterte i tilnærmet null kontakt med menn (utenom klining i fylla) frem til jeg ble 23-24. Hadde det strålende med andre ting, og det skjedde bare ikke. Så ble jeg plutselig 25 og følte på at jeg burde finne noen. Ikke nødvendigvis DEN RETTE, men i alle fall en man kan få forholdserfaring med og lære litt om hva man har behov for i et forhold. Spol frem 3 år. Jeg har datet et par jeg har møtt gjennom venner, og ca 20 gjennom Tinder/Happn/Sukker. 2 har jeg holdt på med i 2 måneder, de avsluttet begge pga manglende følelser. Ellers har de fleste vært ganske gjensidige avslutninger etter 1-3 dates, vi har ikke passet sammen. Man kan vel si at jeg føler jeg virkelig har prøvd, men nettdating har fungert dårlig for meg. Ellers har jeg byttet jobb flere ganger de siste årene, men det er den samme visa: Alle er etablerte. Venninner har fått kjærester, men de har ingen aktuelle kompiser. Jeg går lite ut på byen, og jeg har faktisk aldri møtt noen på byen heller (og jeg gikk mye ut da jeg var student). Så begynte jeg å se meg rundt etter nye aktiviteter, og har begynt med en ny sport jeg trives godt med. Men foreløpig er ikke guttene der single. Jeg har en annen aktivitetet jeg vurderer til høsten, men jeg tror dessverre 2 aktiviteter holder ved siden av en krevende jobb. Hva nå? Hvilke andre arenaer kan jeg oppsøke? La meg legge til: jeg er ikke desperat etter kjæreste, men jeg ønsker barn. Og jeg ønsker ikke å få barn med en person for tidlig, spesielt ikke med min lille forholdserfaring. Dermed føler jeg at tidspresset er her mer for hvert år. Jeg prøver også å tenke at man ikke skal være for kravstor. Men mitt aller viktigste krav er å kunne ha en god samtale med en potensiell kjæreste, og føle at han virkelig ønsker å bli kjent med meg, og tar meg for den jeg er. Såpass bør man vel ha i en livspartner? Anonymkode: 24afd...37c
fuglekvitter__ Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 Jeg er bare 18 år og har vært singel siden jeg var 15 år. 1
BerntHulken Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 (endret) På 13.6.2017 den 22.07, AnonymBruker skrev: Endret 23. april 2018 av æøå*
Skay Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 36 minutter siden, fuglekvitter__ skrev: Jeg er bare 18 år og har vært singel siden jeg var 15 år. Oi. Jeg trodde du var gammel, sånn 40 år ellerno. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 1 minutt siden, Skay skrev: Oi. Jeg trodde du var gammel, sånn 40 år ellerno. Det har jeg også trodd Anonymkode: 0aa92...e92 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 Akkurat nå, Steffieboy skrev: Det er ikke like lett for alle å finne seg noen. Jeg syns kravene dine er helt legitime. Tror det ordner seg for deg ved å fortsette som du gjør. Enig i at man ikke skal ta for mange aktiviteter etter arbeidstiden, det kan jo fort bli litt overveldende og man skal jo ha tid til andre ting også. Ikke stress så med dette, du har god tid og er enda fryktelig ung! Sånne ting skjer bare, som regel når man minst forventer det, og høres kanskje ut som du har prøvd veldig hardt de siste årene? Du høres ut som ei fin jente med verdiene i behold. Hadde absolutt vært interessert, om du var fra nærområdene. Takk! Jeg håper også det ordner seg, men det virker som det er så ekstremt mye som skal klaffe. Hvorfor er jeg singel år etter år? Og noen går bare fra et forhold til et annet. Vips, så møtte de noen i køen på Kiwi to uker etter at de ble single. Jeg har mange ulike venner, har truffet mange mennesker på reise, bodd flere steder, er åpen og utadvendt, jeg skjønner ikke hvorfor det aldri har skjedd. På en måte har jeg prøvd hardt de siste 3 årene, men jeg har også hatt pauser på et halvt år hvor jeg ikke har truffet noen, og har alltid hatt en pause hvis jeg fikk følelser for noen og det ikke funket. Men det har totalt sett blitt ganske mange dater. Anonymkode: 24afd...37c
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 Oi, det å måtte finne noen betyr mye for noen. Anonymkode: 626ca...68f 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #8 Skrevet 13. juni 2017 Er du åpen for de da? Interessert i de, graver dypere, legger opp til flørt? Er du noe flørtende? Blikk, tone, osv? Hva med avtandsflørting? Noe sier meg at du er vennlig og sosial men kanskje veldig rett frem og gutter oppfatter deg som venn og ikke at du vil mer? Anonymkode: e89d0...fa0 3
BerntHulken Skrevet 13. juni 2017 #9 Skrevet 13. juni 2017 (endret) På 13.6.2017 den 22.53, AnonymBruker skrev: . Endret 23. april 2018 av æøå*
Gardermobanen Skrevet 13. juni 2017 #10 Skrevet 13. juni 2017 Husk i hvert fall å ta litt initiativ om du møter noen du liker.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #11 Skrevet 13. juni 2017 1 time siden, fuglekvitter__ skrev: Jeg er bare 18 år og har vært singel siden jeg var 15 år. Rettelse, du har vært singel hele livet. Ingen forhold i den alderen er seriøse forhold. Anonymkode: 0763f...43e 2
Doge Skrevet 13. juni 2017 #12 Skrevet 13. juni 2017 Velkommen i gjengen! Tror dessverre det bare er noen av oss som er dømt til å slite skikkelig, mens andre bare sklir fra et forhold til et annet 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #13 Skrevet 13. juni 2017 7 minutter siden, Doge skrev: Velkommen i gjengen! Tror dessverre det bare er noen av oss som er dømt til å slite skikkelig, mens andre bare sklir fra et forhold til et annet Ser virkelig ikke på det å være 28 år og like singel som for ti år siden , evn aldri hatt kjæreste, som noe "slite skikkelig". Jeg fikk min første kjæreste som 28 åring og det kom i fin taiming, brukte årene før på å finne meg selv og stresset ikke med kjæreste i det hele tatt. Det blir hva man gjør det til, hvor man legger fokus og verdi. Øk selvverdi så ikke alt ligger i å bli definert av en partner. Anonymkode: 3776d...8c5 1
Doge Skrevet 14. juni 2017 #14 Skrevet 14. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser virkelig ikke på det å være 28 år og like singel som for ti år siden , evn aldri hatt kjæreste, som noe "slite skikkelig". Jeg fikk min første kjæreste som 28 åring og det kom i fin taiming, brukte årene før på å finne meg selv og stresset ikke med kjæreste i det hele tatt. Det blir hva man gjør det til, hvor man legger fokus og verdi. Øk selvverdi så ikke alt ligger i å bli definert av en partner. Anonymkode: 3776d...8c5 Når man forsøker å oppnå noe, uten å lykkes til tross for at man har prøvd alt man kan, så sliter man (skikkelig) med å oppnå ønsket. Jeg syns tankegangen din er merkelig. "Jeg syns ikke det var et problem å være singel til jeg ble 28, så da burde ikke andre syns det heller"? Å ønske en kjæreste har betyr ikke at man ikke har det greit i livet sånn det er nå eller at man ønsker å bli definert av en partner. Det heter tidspunkt (norsk) eller timing (engelsk) forresten. Ikke taiming. 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #15 Skrevet 14. juni 2017 Noe er galt når du har møtt over 20 stk og kun møtt 2 igjen mer enn 1-3 ganger. Anonymkode: 39ca5...f97 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #16 Skrevet 14. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var yngre var jeg ikke så opptatt av kjærester, for jeg elsket friheten til å reise i lengre perioder utenlands, og ikke ta hensyn til noen. Det resulterte i tilnærmet null kontakt med menn (utenom klining i fylla) frem til jeg ble 23-24. Hadde det strålende med andre ting, og det skjedde bare ikke. Så ble jeg plutselig 25 og følte på at jeg burde finne noen. Ikke nødvendigvis DEN RETTE, men i alle fall en man kan få forholdserfaring med og lære litt om hva man har behov for i et forhold. Å være singel er ikke ensbetydende med å avstå fra sex.... Anonymkode: 0a7aa...a86
Gjest impressa Skrevet 14. juni 2017 #17 Skrevet 14. juni 2017 Hva med å dra datinga litt lengre, men ikke tenke så mye over den gode samtalen eller hva det måtte være, bare ha det gøy og kanskje ha litt sex? Følelser og gode samtaler kommer gjerne etterhvert, ikke med en fremmed mann i køen på kiwi.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #18 Skrevet 14. juni 2017 Hvordan har du klart å reise utenlands i lengre perioder uten å ende i et forhold? Min erfaring er at norske jenter er svært populære utenlands og sjelden får gå særlig lenge før de gir etter for en av beilerne og ender i et forhold. Ellers er det ett tips som er tilnærmet bombesikkert. Meld deg inn i og vær aktiv i et politisk parti. Det er rene sexorgier på regionale og nasjonale samlinger. Men uansett kan jeg garantere at det ikke tar lang tid før du er i et forhold. Og som regel er det ingen hindring om mannen er gift. Men bytter ut kona for en 28 år gammel jente som de bytter sokker. Anonymkode: b1887...d04 3
LoneWolf Skrevet 14. juni 2017 #19 Skrevet 14. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å være singel er ikke ensbetydende med å avstå fra sex.... Anonymkode: 0a7aa...a86 Jo, det er det for de av oss some ikke er glad i å fly rundt med ONS eller lignende. 4
fuglekvitter__ Skrevet 14. juni 2017 #20 Skrevet 14. juni 2017 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Rettelse, du har vært singel hele livet. Ingen forhold i den alderen er seriøse forhold. Anonymkode: 0763f...43e Jo. Det var det. Vi var kjærester i 2,5 år. Vi gjorde alt med hverandre og bodde i sammen også. Vi planla barn når vi begge skulle fylle 18 år, menn vi vokste i fra hverandre. Har vært i mer og lenger forhold enn Ts og jeg er bare 18 år. Det sier mye om Ts som er singel på over 10'ende året. Har du ikke vært på en date gang? Endret 14. juni 2017 av fuglekvitter__ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå