AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Jeg er en 28 år gammel dame og av forskjellige årsaker har jeg ingen venner lenger. Og for et halvt år siden mistet jeg jobben, og har enda ikke fått en ny. Da jeg jobbet, så gjorde jeg det nesten 24 timer i døgnet, derav ingen hobbyer eller fritidsaktiviteter. Bor på et lite sted og de jeg gikk på skole med har flyttet herfra. Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal få meg nye venner? Kollegaer har jeg ikke. Har strengt tatt ingen interesser som kvalifiserer til å skulle knytte noe nettverk. Ingen venner, fordi de jeg hadde viste seg å være utrolig ulojale og dysfunksjonelle. Voksen, arbeidsledig og ensom dame som kjeder livet av seg her altså. Noen skikkelig gode tips til å få seg venner? Jeg er tydeligvis ikke så veldig god til dette... Anonymkode: 11b18...9ee
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #2 Skrevet 14. juni 2017 Prøv i finn en venn forumet her? Ingen interesser? Ikke treningssenter, hundelufting eller noe lignende, ett eller annet sted du kan komme i kontakt med andre? Naboer, venner av venner, familie , noen du vil komme nærmere? Anonymkode: 5c2d7...86a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #3 Skrevet 14. juni 2017 Begynn med å flytte til et sted med flere jobber og flere mennesker! Anonymkode: 157a1...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå