Gå til innhold

Irriterende fyr.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke komme med for mye detaljer. Men jeg kjente han såvidt for noen år siden. Kunne snakke normalt, jeg gjør jo det for høffelighetens skyld. Men han hadde ikke kjæreste eller date da som jeg vet. Og utifra facebooken hans isåfal så virker han litt sånn evig singel. Han er over 30, godt over og tror jeg. Plutselig ek dag kontaktet han meg og jeg svarte ikke. Han kontaktet meg deretter på et annet SoMe. Jeg responderer ikke der heller. 

Men hva tenker dere når dere ser på profilen til slike folk, hvor de bare har bilde av ansiktet sitt og alle er like? Samme ansiktsuttrykk osv. Og det er liksom alt profilen består av. Han kunne vært faren, nesten. Han fortsatte ikke skrivingen når jeg ikke svarte. Mn han liker alt jeg legger ut! Nå er jeg ikke 100% sikker på at han prøver seg, men synes dette er en litt spekulativ oppførsel av en mann i den alderen. 

Noen som har gjort slik med deg, hva tenkte du?

Anonymkode: 8c5c2...e5b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan være i et forhold eller date uten at det synes på face. Hadde samboer i årevis jeg, men ingen av oss ønsket forholdsstatus eller bilder av oss sammen på nett. Han har vel hatt samme profilbilde siden face kom, og det var noen år gammelt da han la det ut. Ikke alle liker eller ønsker å være like "på" med fellesting i sosiale medier.

Men enig i at det høres litt weird ut, men samtidig; ofte man liker ting i feeden uten å tenke over hvem som poster det. Hvis du syns det er et problem: kvinn deg opp! Si klart i fra at du ikke er interessert. Fungerer ikke det, fjern han som venn eller blokker han.

Anonymkode: b828d...dae

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at de som bare ser dønn seriøse ut på alle profilbilder og har samme vinkel og uttrykk på alle bildene , er noen snålinger.
At han først kontakter meg et sted, for så å grave opp et annet sted jeg er på og kontakter meg der, er også noe bare en snåling kan gjøre i mine øyne.

Anonymkode: 70bf0...d85

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...