Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De minste laknene jeg finner er 40x80 cm. Vognmadrassen er jo så liten (hvertfall mindre enn madrassen til criben), så er redd det skal bli bulkete under når jeg bruker den størrelsen i vognen. Madrassen er jo ganske tynn.

Finnes det mindre eller går det normalt fint med den størrelsen?

Anonymkode: da668...9e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gitt dette rådet før, og gjentar det gjerne, kjøp flanellsbleier. De kan du bruke til både laken i vogn, seng, under hodet til baby i sengen, gulpekluter, under når du steller og sist men ikke minst, de er supre til å tørke med når baby har badet. Lette å vaske og tørker relativt fort. Vi hadde aldri overlevd uten flanellsbleiene. Sparkjøp sine er gode. 

Ellers er det lurt å legge en isoporplate i bunnen av vogna når madrassen er tynn. Den tar av fra søst under trilling og isolerer i tillegg på vinteren mot kulde. 

Anonymkode: 95c12...1d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt 40x90 laken. Har gått fint her, men har hatt vogner med stor bag(typ Simo og Emmaljunga)

Anonymkode: 92e61...923

Skrevet

Jeg har kjøpt stretchlaken til vugge (mener det er 40x80) og det går fint i bagen, må pirke litt siden lakenet er formsydd til firkantet madrass og den i vognmadrassen er oval, men det blir glatt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...