AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Jeg skal på kaffedate i neste uke,og jeg aner virkelig ikke hva jeg har begitt meg ut på. Jeg har aldri vært på date før - det var ikke sånn jeg ble sammen med mannen min, for eksempel. Hva gjør man på en kaffedate, og hvor lenge varer slikt som regel, og hvor pent skal man kle seg liksom? Jeg har prøvd å google litt, men det var mest amerikanske tilstander der ute. Anonymkode: 6d7cc...1d0 1
Gjest Overrasket Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 Dress to impress: Kle deg komfortabelt, men akkurat så bra at du er litt i tvil om du er for pyntet.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 Kle deg casual, men litt fint. Varer ca 1 time, en treg kopp kaffe liksom Det som er greit med kaffedate, at man kan avslutte etter en halvtime om man ikke finner tonen! Man sier hei og hallo, setter seg ned og prater kort og overfladisk om åssen dagen har vært i et par tre setninger, og bygger samtale videre på det man vet om vedkommende, eller spør om ting så man har noe å bygge samtale videre på. Det går helt fint, pleier å gå av seg selv Anonymkode: ec699...aed 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 TS her. Hva regnes som casual men fint? Er skjorte og jeans ok? Det er det jeg bruker til vanlig, vil ikke være en snn som later som :S Anonymkode: 6d7cc...1d0
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Hva regnes som casual men fint? Er skjorte og jeans ok? Det er det jeg bruker til vanlig, vil ikke være en snn som later som :S Anonymkode: 6d7cc...1d0 Ja! Viktigste (spør du meg) er at du er komfortabel og føler deg som deg selv. Om daten da skulle gå dårlig, er det fordi dere av ymse årsaker ikke passet sammen. Mener nå jeg. Men min holdning er heller at jeg heller vil ha få bra dater hvor jeg vet jeg var meg - enn å late som jeg er noen andre for å imponere for å få ny date. Det vil jo uansett da ikke funke til slutt, man bare kaster bort den andres tid ved å late som... Anonymkode: 43963...82e 1
draug 75 Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 Du har vel ikke tenkt at dette er den eneste daten du skal på, vel? Kle deg uformelt, rent og pent, og baser deg på å ha en hyggelig time. Ikke mer enn en time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå