Gå til innhold

Rimelig Dåpsgave til gutt! Haster!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tante til mitt femte tantebarn. Nå denne helgen skal nr 5 døpes og jeg må stille med gave. Jeg er syk og har ikke mye penger men vil gjerne gi en gave som barnet vil like. Noen ideer? 

Anonymkode: ab3f8...281

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kopp? Tallerken? Barnebestikk? Eventyrbok eller sangbok? Dette fikk mine barn og de brukte det gjennom hele barndommen sin. 

Gjest Margit Spat
Skrevet

Eventyrbøker eller andre klassiske barnebøker finnes i mange prisklasser og kan brukes lenge. 
Babytepper/-pledd finnes også i ulike prisklasser. Her er et i bomull fra Kid, til under 300 kr: https://www.kid.no/barnerom/babytepper-og-pledd/selbu-strikket-pledd/ 
Barnehagesekker er også noe som barnet vil ha glede og nytte av, og de finnes til fornuftige priser, f.eks her: https://www.outdoorexperten.no/p-28985-osprey-jet-12.aspx?gclid=CNDqhtWZu9QCFRpnGQod7fcCWg 
Kontakt evt leverandørene for å høre om de klarer å levere før helgen :) 

AnonymBruker
Skrevet

3 hjulsykkel!  Evt "boken om meg", medlemsskap i turistforeningen (120 kr), medlemsskap i boligbyggelag, barnehagesekk, klassike leker, lekekasse:) 

Anonymkode: 44ffb...b49

Skrevet

Barnebibel, smykke...

Skrevet

En fin bamse?

AnonymBruker
Skrevet

Ei fin eventyrbok eller barnetermos.

Anonymkode: 1ef03...b96

Skrevet
  • Slipsnål
  • Barnesølje
  • Treleke fra Brio
  • Barnehagesekk
  • Gravemaskin til sandkasse

AnonymBruker
Skrevet

Eventyrbok! 

Anonymkode: eda8c...6f3

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eventyrbok! 

(Var litt kjapp med å poste.)

Vi fikk en litt større eventyrbok, den varer evig og gir mye leseglede. Ark bokhandel har en del tilbud nå mener jeg, kanskje du finner en på tilbud også? 

Skrevet

Liverpool - drakt😁 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...