Gå til innhold

Harald Eia blir far igjen

Variert skydekke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, Maleficenta skrev:

Hvor var denne kritikken når George Clooney nylig ble far?

Følger ikke ham og kjerringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lapper skrev:

Ja du orker kanskje ikke så mye når du er 50-60 i forhold til 30 år.. Men alle mennesker er forskjellig. Og det er jammen mange folk der ute på 20-30 år som aldti skulle hatt barn.

Har en bror på 55 år som har tatt til seg to barn på 5 og 6 år som fosterbarn. Og han er med på alt og sprekere enn noen gang.

Og det er bra. Hva om 10 år. Ungdomstiden? Far er da i midten av 60årene. Det finnes alltid unntak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maleficenta skrev:

Hvor var denne kritikken når George Clooney nylig ble far?

Mener akkurat det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Limbo 2014 skrev:

Jeg understeker ikke st meningen er upopulær, for jeg snakker bare for meg selv. Jeg understreker at meningen din er dårlig fundamentert. 

Hvor dårlig fundamentert noe er kommer an på øyet som ser. Jeg snakker ut fra egne erfaringer og da kan ikke noen jeg ikke kjenner påstå jeg har et dårlig fundament for å uttale meg om noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elisaday skrev:

Hvor dårlig fundamentert noe er kommer an på øyet som ser. Jeg snakker ut fra egne erfaringer og da kan ikke noen jeg ikke kjenner påstå jeg har et dårlig fundament for å uttale meg om noe. 

Men anekdoter basert på et fåtall egne erfaringer, er per definisjon ikke egnet for å danne seg en mening om er tema på generell basis, det er kun egnet til å danne seg en mening om akkurat de erfaringene/historiene du kjenner til. 

Å legge det til grunn for å mene noe om EIA el andre på generelt grunnlag, er omtrent like smart som å si at du mener det regner mer i Oslo enn Bergen fordi det ikke har regnet i Bergen når du har vært der, men det hatt egnet i Oslo når du har vært der, og hva meteorologer og statistikk sier, kommer sn på "øyet som ser". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Limbo 2014 skrev:

Men anekdoter basert på et fåtall egne erfaringer, er per definisjon ikke egnet for å danne seg en mening om er tema på generell basis, det er kun egnet til å danne seg en mening om akkurat de erfaringene/historiene du kjenner til. 

Å legge det til grunn for å mene noe om EIA el andre på generelt grunnlag, er omtrent like smart som å si at du mener det regner mer i Oslo enn Bergen fordi det ikke har regnet i Bergen når du har vært der, men det hatt egnet i Oslo når du har vært der, og hva meteorologer og statistikk sier, kommer sn på "øyet som ser". 

Å herregud. Jeg gir meg! DU vinner! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Trude.lutt skrev:

Og det er bra. Hva om 10 år. Ungdomstiden? Far er da i midten av 60årene. Det finnes alltid unntak

Men folk er forskjellige og vi andre har ingenting med at en kjendis blir pappa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Lapper skrev:

Men folk er forskjellige og vi andre har ingenting med at en kjendis blir pappa

Det har du rett i, men samtidig trenger man ikke å mene at det her er så fint og flott heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...