Simbyxor Skrevet 17. juni 2017 #41 Del Skrevet 17. juni 2017 På Thursday, June 15, 2017 den 13.11, AnonymSjiraff skrev: Synes det blir spesielt å synes synd på Eia bare fordi man selv ikke ønsker å være i Eias sko. Selv hadde jeg aldri ønsket å ha sex med Eia, men jeg synes jo ikke synd på kona hans av den grunn. Ikke? Det gjør jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limbo 2014 Skrevet 17. juni 2017 #42 Del Skrevet 17. juni 2017 På 6/13/2017 den 20.50, Arabella3 skrev: Jeg liker han veldig godt selv, men er bare nysgjerrig på om det stemmer. Det står ingenting om det andre steder, og Se og Hør er jo ikke kjent for å være den mest troverdige kilden. På den andre siden er det vel logisk at de får et barn sammen, for jeg tror ikke samboeren har det fra før. Utrolig nok har Se og Hør de beste kildene på sånt stoff. Veldig sjelden de publiserer slike nyheter (om graviditet) og det viser seg å være feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Limbo 2014 Skrevet 17. juni 2017 #43 Del Skrevet 17. juni 2017 På 6/14/2017 den 18.21, Kaffemonsteret skrev: Barnekull nummer 2 er vel prisen menn må betale for å ha betydelig yngre damer. De veier vel for og imot og finner at digg dame er verdt nye travle år med barn Pluss at jeg tipper at mange menn tror det vil få de til å virke yngre. Vet ikke helt om det funker da... Mange sier også at de får tilbrakt mye mer tid med barna fra kull nr 2. Da har de bedre tid og har kommet ovenpå mht økonomi etc. Med kull nr 1 var de i full gang m å bygge karriere, skaffe hus og slikt. Synd, men sånn er det og det betyr også at det ikke nødvendigvis er kull nr 2 som var nest ork. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 17. juni 2017 #44 Del Skrevet 17. juni 2017 Mick Jagger er over 70 og fikk barn med en 28 åring i fjor, så ikke utenkelig at Eia skal bli får med en yngre dama. Ganske vanlig i kjendis verden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 17. juni 2017 #45 Del Skrevet 17. juni 2017 På 14. juni 2017 den 11.50, Commander skrev: Hva er det med kvinner og resirkulering av menn. Stakkars mann, Syntes denne damen kunne la han få litt fred. Passert 50 og store selvstendige unger fra før. Endelig tid til å bruke tiden på seg selv, interesser, reiser osv. Men neida. Nå er det levering i barnehage ved 52 til 56år. Nattevåk, bleier, våte reimadresser, helsestasjon, dugnad i bhg og gulping. Bli kjent dag på barneskolen som 57 åring er nok kult med alle 25 åringene med sitt først barn sitter på de små pultene og skal bli kjent med læreren. Konfirmasjon bør gå som en lek. Som 65 åring bør nok talen bli reflektert og klok. Og når poden stolt viser frem russebussen til sin 70 år gamle far bør det være nok venner til å støtte opp trinnene. Stakkars mann.... Ja, for det å ha born er berre arbeid og null glede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weekend Skrevet 17. juni 2017 #46 Del Skrevet 17. juni 2017 1 time siden, Simbyxor skrev: Hvorfor liker du ham? Liker du generelt folk som viser frem kjønnsorganet sitt på tv? Ja! Har hørt han mest på radio de siste årene, og der gjør han er grei figur. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 17. juni 2017 #47 Del Skrevet 17. juni 2017 48 minutter siden, Topptur skrev: Ja, for det å ha born er berre arbeid og null glede. Som fanden leser bibelen. Selvsagt er det glede, men det er vel en grunn til at folk flest stopper etter 2-3 stk?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 17. juni 2017 #48 Del Skrevet 17. juni 2017 1 minutt siden, Commander skrev: Som fanden leser bibelen. Selvsagt er det glede, men det er vel en grunn til at folk flest stopper etter 2-3 stk?? 'Folk' gjer jo ikkje alltid det? Me er i god gang med kull nr 2. Same mann og eldste bornet er 25 år. Me gjer det fordi me likar å ha born og synes slett ikkje at lenger glipp av noko ved å ha dei heimebuande til me nærmar oss 60. Folk er forskjellige og det blir litt nedlatande å synas synd på dei som vel annleis en deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Commander Skrevet 17. juni 2017 #49 Del Skrevet 17. juni 2017 11 minutter siden, Topptur skrev: 'Folk' gjer jo ikkje alltid det? Me er i god gang med kull nr 2. Same mann og eldste bornet er 25 år. Me gjer det fordi me likar å ha born og synes slett ikkje at lenger glipp av noko ved å ha dei heimebuande til me nærmar oss 60. Folk er forskjellige og det blir litt nedlatande å synas synd på dei som vel annleis en deg. Ok. Folk er forskjellig. Modererer til glad det ikke er meg. btw. Tøft gjort 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simbyxor Skrevet 17. juni 2017 #50 Del Skrevet 17. juni 2017 4 timer siden, Weekend skrev: Ja! Har hørt han mest på radio de siste årene, og der gjør han er grei figur. Hver sin smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMaya Skrevet 17. juni 2017 #51 Del Skrevet 17. juni 2017 Er det ikke bare å gratulere? Deres liv, deres valg. Det går helt sikkert fint. 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 17. juni 2017 #52 Del Skrevet 17. juni 2017 Tråden er ryddet for personangrep. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. juni 2017 #53 Del Skrevet 17. juni 2017 På 14.6.2017 den 12.31, Commander skrev: Er sikker på at han blir en kjempebra far. Er ikke bekymret for det Men det er en tid for alt (synes jeg). Aner ikke hvor gammel folk her er. Men hvis din venninne på 41 med 3 barn mellom 14 og 18 får en atpåklatt med den nye kjæresten. Ville dere blitt misunnelig eller vært glad det ikke var dere......helt ærlig. Jeg HAR bekjente som pusher 50 som har funnet yngre partner 30 i årene og begynt på kull nr.2. Mer eller mindre frivilig.... Fikk min minste når jeg var 41 og ser ikke problemet ditt. (Fikk min eldste når jeg var 20) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 17. juni 2017 #54 Del Skrevet 17. juni 2017 Bare sånn at det er sagt så om jeg ikke hadde vært gift og Harald ville ha enda flere barn så hadde jeg gladelig stilt opp. Han er min helt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 17. juni 2017 #55 Del Skrevet 17. juni 2017 16 timer siden, Snuppah00 skrev: Mick Jagger er over 70 og fikk barn med en 28 åring i fjor, så ikke utenkelig at Eia skal bli får med en yngre dama. Ganske vanlig i kjendis verden Ja ..... Skjønner ikke hva dere sutrer for. Chaplin var 80 og Anthony Quinn var 81. Men dere er vel for unge til å ha hørt om noen av de. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horten Market Skrevet 18. juni 2017 #56 Del Skrevet 18. juni 2017 På 14.6.2017 den 11.50, Commander skrev: Nå er det levering i barnehage ved 52 til 56år. Nattevåk, bleier, våte reimadresser, helsestasjon, dugnad i bhg og gulping. Det viktige for en eldre mann er å finne en ung mor til sine barn, som kan ta seg av slike ting. Dette har Eia gjort helt rett! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 18. juni 2017 #57 Del Skrevet 18. juni 2017 og spørsmålet var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donniedarko Skrevet 18. juni 2017 #58 Del Skrevet 18. juni 2017 1 time siden, Try2 skrev: og spørsmålet var? "Er dette greit for kg?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 18. juni 2017 Forfatter #59 Del Skrevet 18. juni 2017 Da har andre kilder også begynt å skrive om dette: http://www.tv2.no/a/9197476/ Regner derfor med at det stemmer. Harald Eia; du er typen til å kunne stikke innom Kvinneguiden for moroskyld, så hvis du leser dette; gratulerer med familieforøkelsen. ☺ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 18. juni 2017 #60 Del Skrevet 18. juni 2017 Tråden er ryddet for ryktespredning og spekulasjoner - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg