Gå til innhold

Jeans som ikke slites i skrittet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi jenter som ikke har tight gap sliter noe med jeans som slites i skrittet 🙄 Noen som vet om et merke, butikk o.l som selger rimelige jeans som ikke slites så fort, evt ikke i det hele tatt..? 

Jeg har hatt levis, vasket som han butikkmannne sa, uten tøymykner og på vranga, likevel ble det hull :(((( 

(ja jeg trener)

Anonymkode: 08c9c...82f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi jenter som ikke har tight gap sliter noe med jeans som slites i skrittet 🙄 Noen som vet om et merke, butikk o.l som selger rimelige jeans som ikke slites så fort, evt ikke i det hele tatt..? 

Jeg har hatt levis, vasket som han butikkmannne sa, uten tøymykner og på vranga, likevel ble det hull :(((( 

(ja jeg trener)

Jeg sliter en del med det selv 🙈 Har nå et par veldig med stretch fra Bik Bok , men de har jeg ikke hatt lenge nok til å se om holder i lengden. Har ihvertfall erfart at de med litt stretch holder en god det lengere 😀

https://bikbok.com/no/trousers/jeans/higher-f-crystal-jeans/7188236_F530

Skrevet
7 timer siden, Silje92 skrev:

Jeg sliter en del med det selv 🙈 Har nå et par veldig med stretch fra Bik Bok , men de har jeg ikke hatt lenge nok til å se om holder i lengden. Har ihvertfall erfart at de med litt stretch holder en god det lengere 😀

https://bikbok.com/no/trousers/jeans/higher-f-crystal-jeans/7188236_F530

Min erfaring er at stretch slites fortere enn uten. Tror man bare må prøve seg frem og finne hva som passer en selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg slites også de med stretch fortest. Men for meg går det mest på passform.  Zarajeans får ikke hull på meg. 

Anonymkode: 1f9e3...f2e

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, VinterSnø skrev:

Min erfaring er at stretch slites fortere enn uten. Tror man bare må prøve seg frem og finne hva som passer en selv.

Jeg har testa en del selv. Dr.denim buksene blir ødelagte med en gang og mister farge, vero moda/only buksene er jeg sykt fornøyd med når det kommer til passform, men den siste jeg har hatt har revna i låret🤔 så jeg vet faktisk ikke hva som er best 😂 men den buksa fra Bik bok har jeg hatt i over et halvt år, fargen er like bra og ingen tegn til slitasje. 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

(ja jeg trener)

Uansett merke så vil du oppleve samme problemet. De stoffene og sømmene som er mindre porøse vil så klart holde lengre. Er du sikker på at buksene ikke er kjøpt i minste laget og at slitasjen dermed blir større? 

Anonymkode: 5b689...e7d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker som regel jeans fra Lindex, jeg... Jeg har flere jeg har hatt i mange, mange år. 

Anonymkode: 6c6b6...c1a

• Liker 1
Skrevet

Fornøyd med Gina Tricot og Bik Bok sine bukser. Men bukser med stretch ryker fortere uansett hvor forsiktig man er med vasking.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er meg komplett uforståelig hvorfor ikke enkelte damebukser kan lages med en eller annen lur forsterkning på innsiden av lårene. Det er ganske mange damer med gnisselår, det ligger liksom til damefasongen det. En kan være ganske tynn og fortsatt gnisse. 

Anonymkode: 9ab72...86f

• Liker 3
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har foreløpig ikke vært borti jeans som ikke slites. De som ble slitt saktest var Mardou&Dean og Tiger of Sweden. Når skaden først er skjedd, men før det blir hull, bruker jeg å stryke i jeans-lapper i skrittet. Da holder de en stund til.

Anonymkode: 9c976...1e1

Skrevet

Jeg pleier å sy på lapper med neopren/scuba på innsiden av lårene i buksene mine når de blir for slitt. Ikke idéelt, men det funker. Neopren er veldig slitesterkt, men fortsatt glatt så det skaper ikke friksjon som sliter mer på stoffet. Det er også bittelitt stretch i det.

AnonymBruker
Skrevet
På 14.6.2017 den 8.27, VinterSnø skrev:

Enig i dette. De tykkere jeansstoffene er nok å foretrekke selv om de kanskje er mindre komfortable. 

Anonymkode: 99afc...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...