Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest fast bruker
Skrevet

Ble kjent med en gutt/mann (25 år, jeg selv er 19) på sensommeren som var bare helt fantastisk. Vi fant tonen kjempefort og det hele endte med at vi ble veldig flørtete og småforelska. Så har tiden gått, og vi har vert mye sammen/gjort forskjellige ting sammen osv... men vi kom aldri til den biten "er vi sammen"? Andre har trodd vi var det og det kunne kanskje ligne et herlig forhold.

Men så kommer jo den teite greia ; jeg skal på folkehøyskole til høsten - han skal til Bergen for å studere.... så jeg har hele tiden sagt at jeg ikke vil ha noe forhold nå siden det er så kort tid frem til høsten. Er så redd for at vi ikke klarer å være borte fra hverandre.........

Det var helt greit det sa han, ble jo lei seg, men skjønte meg og var forsåvidt enig, men da måtte vi kutte litt av kontakten, ikke ha sex mer, få lov til å flørte og vere sammen med andre osv....ok tenkte eg. Det er jo normalt. (dette er 3 uker siden at vi bestemte oss for det).

Allerede nå "strømmer" det inn "frierbrev" på sms til han som han koser seg med. Jeg prøver å mumle frem at det var da ganske så tidlig, men han argumenterer med at så lenge vi ikke kan være sammen så gjør han så han vil.

Så nå går det opp for meg hva jeg har gjort!!! Jeg vil jo ikke miste han! Men hva gjør jeg?? Skal jeg høre på fornuften min - være singel eller skal jeg dele livet mitt med denne herlige gutten så lenge jeg kan?? Det kan jo hende vi velger å fortsette uansett hva som måtte komme?

Men hva om han ikke vil ha meg ??? :o

Får helt noia, og går å griner om kveldene/griner meg i søvn.

Han sier selv at han har vondt i magen og går å føler seg dumpa, men det er jo slett ikke sikkert han vil være sammen med meg fordi om?

Er kjempe vanskelig å snakke med han om dette uten å grine vekk orda, så tenkte jeg skulle skrive et håndskrevet brev+ 3 roser og legge på trappa hans. Er det helt på trynet?

Hva annet kunne jeg gjort???

Gjør jeg noe feil? Til og med mamma begynner å lure på hvorfor jeg er så sur og sint og lei meg om dagene.

Hva ville dere gjort?

:-( - fast bruker. utlogger

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde nok satset på ham....tiden vil jo vise om dere er ment to be

Lykke til

Skrevet

Go for it!! :P

Det er tross alt 8 mnd til hausten og det er umulig å vite kva som skjer fram til då. Den tid, den sorg....

Lykke til! :hjerter:

Skrevet

Den som intet våger, intet vinner. Og det gjelder for hva enn du bestemmer deg for.

Personlig? Høsten er lenge til. Mye kan skje på den tida. Jeg ville satset dersom dere virkelig er forelsket i hverandre.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Må bare skrive under på de andre sine innlegg. :wink:

Skrevet

Jepp.. Hva har du å tape for å prøve?

Høres jo ut som du vil dette!!!

Lykke til da :-D

Skrevet

Har vært i samme situasjon. Jeg visst hun skulle studere i utlandet i 6 måndere og var skeptisk til å gå inn i forholdet. Følelsene mine gjorde at jeg ikke kunne la være. Hun har studert mye borte denne høsten også, men vi ser hverandre så mye som vi kan. Nå skal hun faktisk ikke til utlandet likevel, og vi skal bo i samme by fra sommeren av. Ting kan endre seg når det er kjærlighet på gang. Dersom du ikke prøver vil du aldri få se hva som kunne blitt.

Skrevet

Enig med alle som mener man skal ta sjansen. Gjør du ikke det kan du risikere å angre resten av livet. Har en nesten lignende story, og jeg angrer fryktelig. Blir nok aldri helt ferdig. Lurer på til stadighet hvordan jeg kunne hatt det sammen med ham.

Har det veldig bra i dag, men kommer alltid til å tenke på hva som hadde skjedd dersom jeg hadde tatt sjansen der og da.

Forøvrig høres det ut som om han har det på samme måten og brev og roser er jo veldig romantisk da.

Lykke til

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg gjorde som dere sa, og gikk på besøk til han, sa at jeg har tenkt mye på vårt forhold og blablabla... men han ville ikke fordi han sa han kom bare til å savne meg så fryktelig til høsten og at høsten kommer sånn som dette--> PLING!

Er jo enig med han, og setter stor pris på vårt forhold.

Så det var den love storyen. Er litt tom.

Gjest Anonymous
Skrevet

"Setter stor pris på vårt forhold". Det skal stå VENNSKAP

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...