AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Så, denne tråden må gjerne flyttes hvis den er i feil kategori. Uansett; Jeg har vel gått mindre og mindre med BH det siste året, mange ganger på jobb bh-løs. Nei, jeg strutter ikke rundt med puppene overalt; har stort sett på meg store baggy strikka gensere og et sjal/skjerf på; ja nå på sommeren også. Er 25 så ting henger ikke akkurat helt enda heller. Jeg er også den eneste dama på avdelinga mi, resten er menn. Uansett; i forrige uke skulle den mannlige kollegaen min stryke meg på ryggen (som et typ: "det går bra"-type stryk). Idioten av en mann skal selvsagt da kommentere at han ikke kjenner bh-stroppen min, og jeg sier da at det er fordi jeg ikke har på bh i dag. Han er en idiot av en fyr, og jeg tenkte ikke så mye på kommentaren. Han pleier ofte å si mye upassende, vet ikke hvor ofte jeg har meldt fra til HR. Uansett; i dag vil sjefen prate med meg. Han sier at jeg til tider går uanstendig kledd, og at jeg tydeligvis har fått mange klager. Det var visst ikke passende å gå kledd slik jeg gjør. Jeg latet som jeg ikke visste hva han pratet om, og spurte om jeg ikke er formell nok; bør jeg ha finere genser/kanskje en topp eller noe i stedet. Nei, sier han. Han sier at det er distraherende for de andre at jeg går undertøyløst. Jeg sier at jeg bruker undertøy, og tilbød å bevise at trusa var på. Han tumlet med å formulere seg, men sa til slutt at det var undertøy på den øvre delen som var problemet. Han mente altså at det var et problem at jeg ikke hadde på meg bh. Jeg sa at det umulig kunne være et så stort problem; det er knapt nok forskjell. Han sa at han hadde fått klager og at det tydeligvis var en kjempeforskjell. Jeg sier da til ham at han skal avgjøre om jeg har på bh i dag eller ikke, ettersom det er så stor forskjell og så "distraherende". Etter mye nøling så sier han ja, i dag var du kledd greit nok. NEI sier jeg. Jeg går bh løs i dag, har kun en singlet under genseren. Herregud fyren kan ikke se forskjell engang. Så ja, jeg sa at når han kan vise et kleskodereglement som sier noe om undertøy, DA skal jeg ta på meg bh-en igjen. Inntil da sprader jeg rundt som jeg vil. God ettermiddag folkens!!! Anonymkode: e09c1...ea3 26
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 Med mindre dette er en liten trolletråd, syns jeg det er veldig rart og ja faktisk upassende at du går uten en sportstopp en gang når du kun jobber sammen med menn. Lar du de få vite at du ikke har på bh i tillegg, da legger du opp til oppmerksomheten selv. Du kan løse det enkelt, men det er opp til deg. Bruk hue. Anonymkode: 9ed70...232 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Synes du det er godt å få ut all irritasjonen, TS? Anonymkode: dd315...4ea 2
daemonia Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 Av alle kampsaker man skal ta på arbeidsplassen... 3
Zanzibar3 Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Med mindre dette er en liten trolletråd, syns jeg det er veldig rart og ja faktisk upassende at du går uten en sportstopp en gang når du kun jobber sammen med menn. Lar du de få vite at du ikke har på bh i tillegg, da legger du opp til oppmerksomheten selv. Du kan løse det enkelt, men det er opp til deg. Bruk hue. Anonymkode: 9ed70...232 Det er ikke upassende å gå uten bh. Det var heller ikke TS som tok opp at hun gikk uten bh. 14
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #8 Skrevet 13. juni 2017 LOL. Dette er som en episode fra the office Anonymkode: fc1b1...cc9 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #9 Skrevet 13. juni 2017 Jo, når en er eneste dame og resten er menn. Hun kunne ha latt være å fortelle at hun ikke hadde noen på seg. Anonymkode: 9ed70...232 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #10 Skrevet 13. juni 2017 Dette er jo selvsagt en trolletråd. Dersom det var ekte hadde det jo vært mer kritikkverdig at kollegaen stryker en annen kollega på ryggen, kjenner etter BH-stroppen og spør hvorfor han ikke kjenner den. Dette er jo seksuell trakassering. Anonymkode: eb3bc...e7e 14
Gjest impressa Skrevet 13. juni 2017 #12 Skrevet 13. juni 2017 Jeg går gjerne uten BH på jobb. Om det blir gjort et nummer ut av enten av kollegaer som stryker meg på ryggen, folk som klager, eller sjefer som tar klagene på alvor, fy f*** som de skal få høre det.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #13 Skrevet 13. juni 2017 Helt usaklig og veldig uproft av arbeidsgiver. Og kollega som stryker deg på ryggen. Dersom dette distraherer dem, er de ikke bedre enn muslimske fundamentalister som må ha kvinnen pakket inn for å ikke tenke "skitne" tanker. Men helt unødvendig å svare kollega at du ikke brukte bh, hvorfor ikke si svare at det ikke er hans businesss eller bare "neivel, du gjorde ikke det nei". Men fra en kvinne til en annen; hvordan tror du man beholder "spretten" med alderen, og det ikke begynner å sige? Ved å bruke bh. Anonymkode: 6945e...158 4
Ananas. Skrevet 13. juni 2017 #14 Skrevet 13. juni 2017 Jeg blåser i hvor lite frigjort det er av meg, men jeg synes BH er på sin plass når man er på jobb. Synes likevel det er en smule merkelig av sjefen å kalle deg inn på teppet for det, og jeg synes i alle fall kollegaen som synes det er naturlig å kommentere andres mangel på bh-stropp fortjener tilsnakk. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #15 Skrevet 13. juni 2017 Er frt vanlig å si at man er BH-løs? Aldri hørt det utrykket før. Anonymkode: e65bb...3c6
tarzan+jane Skrevet 13. juni 2017 #16 Skrevet 13. juni 2017 Herregud. Du går jo seff uten både bh og truse viss det passer deg. Så lenge det ikke går under kategorien blotting (med gjennomsiktig bluse etc) skal folk bare drite i hva du har på deg. 😄 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #17 Skrevet 13. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men fra en kvinne til en annen; hvordan tror du man beholder "spretten" med alderen, og det ikke begynner å sige? Ved å bruke bh. Anonymkode: 6945e...158 Dette er feil. Gener og hormonpåvirkning fra svangerskap er avgjørende her. Det finnes også forskning som viser at kvinner med moderat byste beholder spretten bedre ved å droppe bh'en. (Mvh snart førti og sprettpupp. Aldri brukt bh på fast basis.) Anonymkode: d0707...608 6
Arabella Skrevet 13. juni 2017 #18 Skrevet 13. juni 2017 På alle arbeidsplasser er det sikkert noen som tar seg friheter. På min siste arbeidsplass var det en "moroklump" som flørtet med alle damene, et klyp i rumpa, litt "tilfeldig" tafsing på puppene. Det hendte vi gikk samtidig hjem. Da foreslo han gjerne at vi skulle stikke opp i skogen og ha oss et nyp. Det jeg fikk høre da jeg klaget på ham, var at han bare var sånn, ingenting å bry seg om. Jadda! 1
Gjest impressa Skrevet 13. juni 2017 #19 Skrevet 13. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men fra en kvinne til en annen; hvordan tror du man beholder "spretten" med alderen, og det ikke begynner å sige? Ved å bruke bh. Anonymkode: 6945e...158 Hvis du tror på det selv så
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #20 Skrevet 13. juni 2017 Regner med at mennene der du jobber går med bh? Er jo ingen ting som er er større blikkfang enn manboobs som henger fritt.. Anonymkode: 73b1f...dcd 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå