AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Skal til Sardinia i sommer og tenker å oppleve mest mulig av øyen. Ønsker derfor å leie bil og bo noen netter hvert sted. Har 8 dager til rådighet. Har dere noen reisetips? Byer å se, attraksjoner osv. Er det best å bo i alghero, olbia og cagliari (største byene)? Vil ikke haste av gårde og bo kun en natt i hver by. Kan overnatting disse stedene kombineres med stopp på veien til neste overnattingssted? Feks for å bade, se attraksjoner, restauranter osv? Anonymkode: 2004b...af6
Gjest Overrasket Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 (endret) Ååååååhhhh ... Dette er en av mine to favorittregioner i Italia. Jeg har alt for mye å si om dette reisemålet. Du er velkommen til å skrive til meg privat for, så jeg slipper å kjede hele forumet med for mange og ange detaljrike innlegg. Det finnes ikke et sted på Sardinia jeg ikke har vært som ikke er verdt å besøke. Endret 13. juni 2017 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 Anbefaler Bosa, veldig koselig by. Har også vært i Alghero som er en fin by men veldig mye turister. Anbefaler deg i så fall å besøke byen før turistene er våkne, da får man virkelig sett på arkitekturen. Bodde langs med stranda og tok morgentur inn for en kaffe på en av plassene, veldig hyggelig! Anonymkode: b9ded...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå