Gå til innhold

Nettopp funnet ut at pappa har giftet seg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i motsetning til mine søsken prøvd å holde kontakt med pappa etter foreldrene våre skilte seg for 15 år siden, men dette har gått utover psyken min, og etter jul måtte jeg for min egen del kutte han ut etter skuffelser etter skuffelser fordi jeg ble deprimert av det. Har han fremdeles på Facebook, og idag så jeg plutselig at han hadde giftet seg med ei på min alder for ett par uker siden. Bør jeg sende en gratulasjon til han? 

Anonymkode: fe4bb...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du føler at det blir naturlig for deg så sender du en gratulasjon. 
Det er tydelig at det er mye negativt knyttet til ham med tanke på at søskene dine har valgt å kutte ham ut, og nå til sist deg. 
Men her får du bare følge magefølelsen og gjøre det som føles rett for deg. 

Noe mer fornuftig svar blir vanskelig å gi når man ikke vet bakgrunn for kutting av kontakt, så du må kjenne på det selv. Men som sagt; Følg magefølelsen, gjør det som er naturlig basert på hva som er og har vært. 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, daemonia skrev:

Hvis du føler at det blir naturlig for deg så sender du en gratulasjon. 
Det er tydelig at det er mye negativt knyttet til ham med tanke på at søskene dine har valgt å kutte ham ut, og nå til sist deg. 
Men her får du bare følge magefølelsen og gjøre det som føles rett for deg. 

Noe mer fornuftig svar blir vanskelig å gi når man ikke vet bakgrunn for kutting av kontakt, så du må kjenne på det selv. Men som sagt; Følg magefølelsen, gjør det som er naturlig basert på hva som er og har vært. 

Tusen takk for svar :) søsknene mine kuttet han ut pga ting han gjorde mot mamma før de skilte seg, utroskap, løgner, økonomisk ruinering pluss div. annet.

Jeg er eldst og alltid vært pappajente, og håpet vel at han en dag ville bli kjent med barnebarna sine.....men når jeg nå så at han hadde giftet seg ble jeg rett og slett uvel i hele kroppen.  

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Simmis skrev:

Tusen takk for svar :) søsknene mine kuttet han ut pga ting han gjorde mot mamma før de skilte seg, utroskap, løgner, økonomisk ruinering pluss div. annet.

Jeg er eldst og alltid vært pappajente, og håpet vel at han en dag ville bli kjent med barnebarna sine.....men når jeg nå så at han hadde giftet seg ble jeg rett og slett uvel i hele kroppen.  

Au da. Ikke noe god forhistorie der altså :( 
Jeg skjønner godt at du blir uvel dersom du ikke har visst om verken kjæreste eller forlovede. Det er jo ganske spesielt å gjøre uten å involvere noen. Og gifte seg er vel ikke noe man gjør etter et par måneder heller normalt sett, så det er ikke rart å føle det som du gjør i det hele tatt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...