Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 3. januar 2005 #1 Skrevet 3. januar 2005 Er endel plaget med dunhår i ansiktet, spesielt etter at jeg begynte på minipiller. Noen tips til hvordan jeg best kan fjerne det?(Svært takknemlig om noen kan anbefale en hårfjerningskrem til det formålet).
Gjest Vindelspev Skrevet 3. januar 2005 #2 Skrevet 3. januar 2005 Om du bruker hårfjerningskrem på dunene; vil de ikke etterhvert vokse ut og bli ekle, mørke hår, og ikke bare dun? Det ser jeg for meg, da. Om ikke med en gang, så vil det bare bli verre jo mer krem du bruker over tid. Kanskje best å spare litt og fjerne permanent (laser)?
Gjest miau Skrevet 7. januar 2005 #3 Skrevet 7. januar 2005 Hvis ikke du har et kjempestort problem ville jeg latt det være! Det kan bli utrolig mye jobb å "opprettholde"...
Gjest Anonymous Skrevet 8. januar 2005 #4 Skrevet 8. januar 2005 Kjære deg! IKKE bruk verken voks, hårfjerningskrem eller høvel.. da gjør du alt verre, du vil få mer hår og mørkere hår. Her snakker jeg av erfaring! Med laser(permanent fjerning) vil lettest få fjernet de mørke hårene (fordi d er mest pigment i de), så har du lyst dunhår reis innom en slik salong, og rådfør deg.
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2005 #5 Skrevet 12. januar 2005 For noe tull. Man kan ikke få mer hår av å vokse eller lign. For at det skal bli mer hår må det dannes flere hårsekker, og det skjer ikke når du bruker slike midler. Ved barbering kan håret virke stivere med en gang det begynner å vokse opp igjen, men du får ikke mer hår av det. Anbefaler voks i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå