Trøndermann Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Jeg er en gutt/mann på 34 år som har vært singel et par år nå.Normalt utseende,slank med litt ekstra på magen.har ikke barn. Bor alene på et småbruk,og er glad i frisk luft og avslapping hjemme fremfor bylivet.. Er snill og grei,prøver iallefall Omsorgsfull når jeg bryr meg om noen,glad i å tilbringe tid med familie og kjente,selv om jeg ikke har den store vennekretsen akkurat. Synes det blir vanskeligere og vanskeligere å komme i kontakt med damer,eller å treffe noen etter hvert som tida går... Hva tror folk her inne,er det håp for en enkel gutt fra landet,eller er det helt håpløst ? 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 Jeg kunne datet deg det jeg ser på som positivt: -du sier selv st du er omsorgsfull -glad i å tilbringe tid med familie og venner -småbruk (jeg er veldig glad i landet) å du har bare vært singel i to år man må absolutt ikke være i forhold hele tiden. Nyt tiden du har før du plutselig sitter der med egen familie å det som er Anonymkode: ce55e...6bc 2
Slepdeprid Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Slank, litt ekstra på magen? Hva? Hvis du har ekstra på magen er du da ikke slank. Og jeg vil absolutt ikke date deg, er ikke homse. 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 1 minutt siden, Slepdeprid skrev: Slank, litt ekstra på magen? Hva? Hvis du har ekstra på magen er du da ikke slank. Og jeg vil absolutt ikke date deg, er ikke homse. Det heter tynnfeit.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 Ja du høres ut som hel ved. En ekte og fin mann Har du noen interesser der det er aktiviteter og begge kjønn er representert? Om så kan du jo bare bli mer aktiv der sosialt. Da vil du lettere møte noen som ser deg og den du er. Anonymkode: 912e3...034 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 Nei. At du må spørre om dette på et forum vitner om lite selvinnsikt og usikkerhet som er lite attraktivt hos en mann i midten av 30-åra. Du fremstår ikke om noen trygg bauta som menn på din alder gjerne er. Anonymkode: 4d063...7a6 3
Slepdeprid Skrevet 13. juni 2017 #8 Skrevet 13. juni 2017 1 minutt siden, Herr Heftig skrev: Det heter tynnfeit. Fortsatt ikke slank kjære deg.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #9 Skrevet 13. juni 2017 Nei, men du har lagt ut bilde av pikken din her på KG, lagt ut bilder av ekstremt overvektige damer og sagt at det er hva du ønsker deg, og du er en av to brukere som konstant snakker om kjønnshår. Står over ass. Anonymkode: 21210...732 10
Trøndermann Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #10 Skrevet 13. juni 2017 5 minutter siden, Slepdeprid skrev: Slank, litt ekstra på magen? Hva? Hvis du har ekstra på magen er du da ikke slank. Og jeg vil absolutt ikke date deg, er ikke homse. Ok,vi kan stryke det med slank da
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #11 Skrevet 13. juni 2017 Jeg er ikke feit så teor ikke du vil like meg, men har hår på musa da Anonymkode: 31bc3...e63
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #12 Skrevet 13. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men du har lagt ut bilde av pikken din her på KG, lagt ut bilder av ekstremt overvektige damer og sagt at det er hva du ønsker deg, og du er en av to brukere som konstant snakker om kjønnshår. Står over ass. Anonymkode: 21210...732 Er det sant? For da trekker jeg tilbake min påstand om at han er hel ved Anonymkode: 912e3...034 11
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #13 Skrevet 13. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. At du må spørre om dette på et forum vitner om lite selvinnsikt og usikkerhet som er lite attraktivt hos en mann i midten av 30-åra. Du fremstår ikke om noen trygg bauta som menn på din alder gjerne er. Anonymkode: 4d063...7a6 Nå får du gi deg! Han kan være så selvsikker han vil i jobb og ellers i livet, men å forholde seg til damer er alltid usikkert. Det sier til og med jeg som er jente. Man vet aldri hvor man har disse damene utifra humøret deres. TS: jeg hadde helt klart datet deg, hvis jeg var singel. Mest pga livsstilen din og at du bor på gård, men kjemien må jo stemme også. Anonymkode: d2b7c...b83 5
Trøndermann Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #14 Skrevet 13. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke feit så teor ikke du vil like meg, men har hår på musa da Anonymkode: 31bc3...e63 Haha,nå er jeg ikke såå opptatt av store damer som endel virker å tro da
Trøndermann Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #15 Skrevet 13. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå får du gi deg! Han kan være så selvsikker han vil i jobb og ellers i livet, men å forholde seg til damer er alltid usikkert. Det sier til og med jeg som er jente. Man vet aldri hvor man har disse damene utifra humøret deres. TS: jeg hadde helt klart datet deg, hvis jeg var singel. Mest pga livsstilen din og at du bor på gård, men kjemien må jo stemme også. Anonymkode: d2b7c...b83 Hyggelig å høre ! Takk for trivelig svar
Sykkelkopp Skrevet 13. juni 2017 #16 Skrevet 13. juni 2017 Teksten din er intetsigende. Du høres ut som en hvem som helst Jentene her kan like godt svare ja som nei og det ville betydd det samme for du har ikke egentlig sagt noe om deg selv 7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #17 Skrevet 13. juni 2017 2 minutter siden, Trøndermann skrev: Haha,nå er jeg ikke såå opptatt av store damer som endel virker å tro da Men ei normalvektig tenner ikke deg?:) Alt med deg høres fint ut, men jeg liker menn som er engasjerte og som tar initiativ til p finne på ting. Han må være sjarmerende, morsom og blid, samt vise selvsikkerhet:) Orker ikke mere mannfolk som bare ligger på sofaen og uffer og er sliten etter jobb.😜 Han må ha litt energi! Anonymkode: 31bc3...e63 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #18 Skrevet 13. juni 2017 Er snill og grei,prøver iallefall Får litt psykopatvibber.. Anonymkode: 75ba0...875 3
Trøndermann Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #19 Skrevet 13. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men ei normalvektig tenner ikke deg?:) Alt med deg høres fint ut, men jeg liker menn som er engasjerte og som tar initiativ til p finne på ting. Han må være sjarmerende, morsom og blid, samt vise selvsikkerhet:) Orker ikke mere mannfolk som bare ligger på sofaen og uffer og er sliten etter jobb.😜 Han må ha litt energi! Anonymkode: 31bc3...e63 Ei normalvektig,jo så absolutt Om jeg er sjarmerende og morsom kommer vel an på øyet som ser da.. Men er positiv og blid om ikke annet
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #20 Skrevet 13. juni 2017 Liker dette med småbruk og frisk luft, men det veier ned at du ikke liker bylivet. Begge disse tingene er viktig å få med seg for meg.. Ellers er det sikkert mange som kunne tenkt seg å date deg. Anonymkode: 82e67...22d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå