reneh Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Dama mi kjøpte snekkerbukse for en måned siden. Etter det har jeg selv sykt fått lyst på maken eller annen snekkerbukse. Jeg nøler litt med å kjøpe det da ikke så mange bruker snekkerbukse, skal jo allikevel være mote. Hun synes ikke jeg skal gå med snekkerbukse, men hun gjør jo det. Hva mener folk der ute om det? er det kult? bør jeg blåse i hva dama mener og bare gå for det..
reneh Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2017 Det er dama som har kjøpt snekkerbukse og vi er rundt 30.Synes hun ble kul med den på og har lyst til å kjøpe maken eller liknende. Lurer bre på om folk synes det er fint med snekkerbukse eller ikke.
Slepdeprid Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Ops, lol. leste datter ikke dame, min feil. Hvis snekkerbukse skal se fint ut så kommer det ekstremt an på hvorden kroppen er, personlige mener jeg at en slank/ "fit" kvinne ser mye bedre ut i snekkerbukse enn menn generelt. Så drop det vil jeg si.
reneh Skrevet 13. juni 2017 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2017 Takk for svar, ja ikke så menge menn som bruker snekkerbukse, litt derfor jeg vil høre meninger, får se da jeg synes de er sykt kule:)
jukkapalme Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 1 time siden, Slepdeprid skrev: Ops, lol. leste datter ikke dame, min feil. Hvis snekkerbukse skal se fint ut så kommer det ekstremt an på hvorden kroppen er, personlige mener jeg at en slank/ "fit" kvinne ser mye bedre ut i snekkerbukse enn menn generelt. Så drop det vil jeg si. Haha, du er ikke alene om at du leste datter. syns forresten snekkerbukse er grusomt stygt både på kvinner og menn. Jeg hadde det på tidlig 90-tall da jeg var 12-13 år, aldri mer. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2017 #7 Skrevet 14. juni 2017 Personlig synes jeg snekkerbukse er finest på slanke damer. Menn kan også gå med det etter min mening. Anonymkode: 8328c...4ef
MaleFashion Skrevet 31. juli 2017 #8 Skrevet 31. juli 2017 Et raskt søk på asos.com viser over 50 forskjellige snekkerbukser for menn. -Ja, kjøp deg snekkerbukser.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2017 #9 Skrevet 31. juli 2017 Det passer på barn under skolealder og ingen andre. INGEN andre. Anonymkode: 2dc9a...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå