AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Del Skrevet 13. juni 2017 Hei! kjøpte blomsterbukett i gave som skal gis i morgen ettermiddag, men hvordan skal jeg oppbevare den i mellomtiden? Må den stå i vann? varmt? kaldt? Anonymkode: 57612...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #2 Del Skrevet 13. juni 2017 Hvilken type bukett? Jeg ville nok uansett ha snittet den og puttet den i vann med eventuell blomsternæring (de som hører til bukettene). Rosebuketter skal i alle fall i vann aller helst før en time har gått Anonymkode: 8c170...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiskorn Skrevet 13. juni 2017 #3 Del Skrevet 13. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type bukett? Jeg ville nok uansett ha snittet den og puttet den i vann med eventuell blomsternæring (de som hører til bukettene). Rosebuketter skal i alle fall i vann aller helst før en time har gått Anonymkode: 8c170...92f Er rosebukett ja. Hvor får jeg kjøpt blomsternæring? noe jeg kan bruke i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #4 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg pleier å pakke inn stilkene med vått tørkepapir, feste en pose rundt for å forhindre søl og sette buketten kjølig og mørkt. Har alltid gått bra. Anonymkode: 9bb00...736 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiskorn Skrevet 13. juni 2017 #5 Del Skrevet 13. juni 2017 Hvor kjølig må de stå? kjøleskapet liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #6 Del Skrevet 13. juni 2017 2 minutter siden, maiskorn skrev: Hvor kjølig må de stå? kjøleskapet liksom? Da jeg jobbet i butikk sto alltid rosene osv på kjølen der vi hadde frukt. Så ikke kjøleskapskaldt. Er vel rundt 10 grader som er optimalt for lagring Anonymkode: 7c03f...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2017 #7 Del Skrevet 15. juni 2017 På 6/13/2017 den 12.38, maiskorn skrev: Hvor kjølig må de stå? kjøleskapet liksom? Det kjøligste stedet i leiligheten her, er like innenfor ytterdøra. Det trekker litt der. Kjøleskapet blir litt overkill. De aller fleste hjem har et sted som er litt kjøligere - et gjesterom med vindu på gløtt f.eks? Anonymkode: 9bb00...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 15. juni 2017 #8 Del Skrevet 15. juni 2017 (endret) Ja, i vann. På den mørkeste og kaldeste plassen du finner. Endret 15. juni 2017 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå