Gå til innhold

Musikk du ikke takler ?

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Den eneste sjangeren som kan vekke aggresjon hos meg, er danseband. Og Justin Bieber-musikk. Da blir jeg regelrett mannevond. 

Ellers hører jeg på det meste. 

Og hva pokker'n er det med at Iron Maiden nevnes til stadighet i denne tråden? God og gammel Iron Maiden er jo råtøft :skya:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nymotens EDM-ræl og lignende sjangere, det aller meste av industrial metal og nu-metal, country (med noen unntak), opera, danseband, stort sett alt som er på norsk/svensk/dansk, jazz, disco, det meste innen sjangeren "humor". Sikkert noe jeg har glemt å nevne, men dette er de jeg føler meg aller mest negativ til. 

Endret av Max B
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Ser på meg selv som ganske altetende innen musikk og jeg kan finne noe bra med de fleste sjangre. Men jeg innrømmer at jeg sliter litt med å høre flere dansebandlåter etter hverandre. Bor i nærheten av et sted der de hvert år arrangerer utendørs dansegalla og sliter stort med å holde meg mentalt frisk etter ei hel helg med dønn like låter spilt etter hverandre på høyt volum i 3 døgn.

Jeg har også litt problemer med låter med tragisk tekst. Joda, jeg ser at Plumbo og Vassendgutane kan ha noen litt fengende rytmer og fine instrumentalpartier, bare de kunne holdt kjeft. Takler av samme grunn typiske russelåter veldig dårlig...

Endret av Angelheart2
Glemte et avsnitt....
Skrevet

Danseband, country, rap, og techno. 

Jeg risikerer å bli voldelig mot støykilden når jeg hører det, og spesielt danseband og country kan ødelegge hele dagen for meg :P 

Skrevet

Såkalt world music. 

Skrevet

Pop, hip-pop og det meste norske artister produserer. Pluss hva enn Beyonce og t. swift lager.

Men Marcus og Martinius tar kaka.

Hører heller på mongolsk strupesang på repeat :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takler ikke danseband 

mye av country musikken er bra, men hører jeg Anne nørsti med "bonderomantikk" en gang til så river jeg av meg ørene. For en grusom sang! 

Decpasito er også en sang jeg virkelig ikke takler mer. 

Anonymkode: a7d67...b4d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg finner en helt sjanger jeg kan hate. Det finnes som regel alltid en låt man kan like. 

Før ville jeg sagt jeg hatet hiphop, rap, trance, electronica, dubstep og country, men nå kan jeg finne opptil flere låter i hver av disse sjangrene jeg faktisk liker. Merk at jeg poster som anonym; at jeg liker dem betyr ikke at jeg noen sinne kommer til å innrømme det åpenlyst. 

Anonymkode: 27864...9ba

Skrevet

Liker ikke: metal med growling, danseband, country, norsk rap, dagens musikk på radio (spes jentene, alt er likt), indie pop

Liker: Rock, heavy metal, 70- og 80-talls rock, prog rock, house, classic rock, soul, RnB ++. Gitarbasert musikk er tingen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg makter ikke denne oppskrytte, påtatte Aurora.. Fatter ikke hvorfor hun hylles verden rundt... Helt ubegripelig...

Anonymkode: b4d4e...153

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan lide meg gjennom mye men Salsa klarer jeg ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...