Tillion Skrevet 22. juni 2017 #41 Skrevet 22. juni 2017 43 minutter siden, Donniedarko skrev: Ok. Du syns dette blir pinlig da? Uff... Seigmen blir litt i überkant for min del, ja.
Christy89 Skrevet 22. juni 2017 #42 Skrevet 22. juni 2017 Rap og hip hop hvor de banner hele tiden. FUCKING this og FUCKING that, whoe, bitch, pussy osv. Klarer ikke
Gjest Donniedarko Skrevet 22. juni 2017 #43 Skrevet 22. juni 2017 13 timer siden, Tillion skrev: Uff... Seigmen blir litt i überkant for min del, ja.
AnonymBruker 42 Skrevet 22. juni 2017 #44 Skrevet 22. juni 2017 18 timer siden, Perle skrev: Glemte "fri-jazz". Ville heller saittet en time naken i en maurtue en å måtte høre på det. Det er ikke musikk, det bare lyd. Eller mer korrekt, støy. Er ikke helt sikker på om jeg ville valgt tua, men jeg er helt med på å klassifiseringen "støy". 1
Mr. Kilmister Skrevet 23. juni 2017 #45 Skrevet 23. juni 2017 På 22.6.2017 den 2.26, HarryDotter skrev: Dette lar jeg meg imponere av, rent teknisk. Jeg syntes det er gøy å se på, fordi musikantene er veldig dyktige på instrumentene deres. Men musikken er total uinteressant. Nivået er skyhøyt! Men melodiene er helt på trynet. Dvs. det er ingen melodi. Og da er etter min mening, mye av poenget med musikk litt borte. Mange mennesker er istand til å trene seg til å bli gode tekniske musiere, men svært få innehar evnen til å lage melodier som rører en hel verden. Skape en låt som blir husket for evigheten. Du har lov til å ha din mening, men ikke uttal deg om ting du ikke har greie på. Googl melodi gutten min😚 God helg.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #46 Skrevet 23. juni 2017 Takler overhodet ikke sånn Orlando korpsmusikk Anonymkode: 8bd45...e60
LeilaS Skrevet 23. juni 2017 #47 Skrevet 23. juni 2017 Opera Metall Dunk dunk musikk. Hodepine Danseband Country
Jacklost Skrevet 23. juni 2017 #48 Skrevet 23. juni 2017 Tropical house og dupstep. Er veldig glad i elektronisk musikk, men dette klarer jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #49 Skrevet 23. juni 2017 51 minutter siden, LeilaS skrev: Opera Metall Dunk dunk musikk. Hodepine Danseband Country Er du en skadet pike? Anonymkode: 510db...26a 1
EvaLena Skrevet 23. juni 2017 #50 Skrevet 23. juni 2017 Rap, techno og nesten alt som ungdommen hører på idag. Slenger med jazz og filharmonisk samtidig. Jeg var på camping i helga og der satt det ett par i 60 årene og hørte på techno i 2 timer, heldigvis ikke så høyt volum. Jeg blir deppa av sånn "musikk", så det er en utfordring å kjøre bil med eldste som digger Eminem
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juni 2017 #51 Skrevet 23. juni 2017 5 timer siden, Hemmingroad skrev: Du har lov til å ha din mening, men ikke uttal deg om ting du ikke har greie på. Googl melodi gutten min😚 God helg. Nå har jeg faktisk ganske god greie på lyd, og har puslet med det i mange år, så der bommer du litt Melodi handler ikke om å trykke flest mulig noter ut av et instrument, på kortest mulig tid. Mange missforstår det. God musikk handler heller ikke om hvor komplisert det er å spille, eller hvor lang vanskelig akkordrekke man har i musikken. Det handler om å sette sammen de riktige tonene, i riktig rekkefølge, og til riktig tid. Derfor er Beatles legendariske. Derfor hører millioner av mennesker fortsatt på Yesterday, Hey Jude, yellow brick road, bohemian rapsody og stairway to heaven fortsatt. En bra melodi fester seg i sinnet til personen som lytter og får ham/henne til å huske den i åresvis. Derfor jeg skryter av musikerne i videoen din. Utrolig teknisk dyktige. Spenstig, tight og så godt som feilfritt utført. Men det er skrytemusikk. "Se her folkens, hvor skitgode vi er til å spille instrumentene våre!" Imponerende er det. Og jeg forstår fasinasjonen for det. Jeg liker å se det selv
HanneBenny Skrevet 23. juni 2017 #52 Skrevet 23. juni 2017 (endret) Dette er litt flaut å si, men jeg klarer ikke norsk folkemusikk. Fikser heller ikke rap, techno og sinna satan metall hvor de bare skriker og skråler. EDIT: Har noen unntak når det kommer til rap, da. Epic Rap Battles of History er festlige xD Endret 23. juni 2017 av HanneBenny
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #53 Skrevet 24. juni 2017 11 timer siden, HanneBenny skrev: Dette er litt flaut å si, men jeg klarer ikke norsk folkemusikk. Fikser heller ikke rap, techno og sinna satan metall hvor de bare skriker og skråler. EDIT: Har noen unntak når det kommer til rap, da. Epic Rap Battles of History er festlige xD Dette har du ikke greie på ser jeg... skriker og skråler? Herregud å lite intelligent det går an å bli... Anonymkode: 510db...26a 1
HanneBenny Skrevet 24. juni 2017 #54 Skrevet 24. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette har du ikke greie på ser jeg... skriker og skråler? Herregud å lite intelligent det går an å bli... Anonymkode: 510db...26a Takke meg til låter med melodi, og som det er mulig å oppfatte teksten, men dette er kun min mening. Jeg ser ikke ned på eller fornærmer folk som liker skrikemusikk 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #55 Skrevet 24. juni 2017 Hater trance!! Haha, neida kødda.. Trance er bezzttt kozzi Anonymkode: 0ecd7...323
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #56 Skrevet 26. juni 2017 Vokal-onani: "Syngedamer" som skal vise alt de kan i hver eneste låt. Ofte fantastiske stemmer, men det blir bare too much. Way too much. Anonymkode: 99478...895 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #57 Skrevet 26. juni 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vokal-onani: "Syngedamer" som skal vise alt de kan i hver eneste låt. Ofte fantastiske stemmer, men det blir bare too much. Way too much. Anonymkode: 99478...895 Min mor kaller dette vokal-jukking Anonymkode: 88a8b...f12 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2017 #58 Skrevet 27. juni 2017 Elvis Michael Jackson David Bowie Madonna Lulu Rolling Stones Metallica Iron Maiden Kiss Guns N' Roses Justine Bieber One Direction The Jonas Brothers Bon Jovi Alt som har med RAP å gjøre. Anonymkode: ee792...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå