Gå til innhold

Vann-karaflar

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Er på utkikk etter slike karaflar til å ha vatn og vin i og slikt. Har kikke på sidene til Ikea, men syns ikkje dei hadde nokre fine. Eg likte denne, men skulle gjerne hatt den litt smalare i "tuten". Er det nokon som veit kor eg kan få tak i karaflar til ein billig penge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kjenner noen som skal til Danmark snart, eller skal dit selv så kan du jo kjøpe en skikkelig Rosendahl karaffel. De er mye billigere der fordi det er dansk design, og så er det en skikkelig karaffel som kan brukes til hverdags og til fint,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hvis du kjenner noen som skal til Danmark snart' date=' eller skal dit selv så kan du jo kjøpe en skikkelig Rosendahl karaffel. De er mye billigere der fordi det er dansk design, og så er det en skikkelig karaffel som kan brukes til hverdags og til fint,[/quote']

Eg kjenner studerer som bur i Danmark, faktisk! Men kor mykje kostar desse karaflane då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannkaraflene fra Rosendahl er veldig flotte! Har sånne selv - og er meget meget fornøyd. Se HER... så skjønner du hva jeg mener (eller du kjenner til dem fra før?)

På den siden jeg henviser til koster en gavepakke med 1 karaffel og 2 glass 205,- + mva.... og sikkert enda rimligere i Danmark, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Oj, det var i grunnen litt dyrt.. Glømte å sei at eg skal kjøpe inn karaflar til bryllupet mitt, treng vel ein 10-12 stk, blir nok litt dyrt å kjøpe den då..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett helt OK karafler på Europris. Men det er en liten stund siden, da.

Ellers er jeg enig i at Rosendahl har kjempefine vannkarafler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Då får eg ta ein kikk på Europris og ulike jernvare-butikkar. Reknar med at eg treng rundt 20 stk, så då er det fint om dei ikkje er for dyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koster vel rundt 100-150 kr der, men hvis du skal ha så mange tror jeg heller jeg ville gått for en litt billigere variant ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha en ti-tolv stykker blir det vel litt stivt med Rosendahl-pris, ja! :-)

Godt det finnes rimeligere alternativer... Lykke til i jakten... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i selskap i julen. Der ble det brukt noe slikt

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/serv...ats=10108*10214

De var ca 35 cm høye. Var kjøpt på Ikea og kostet ikke stor. Vet ikke om det var disse, men de lignet. Det var ikke lokk på dem. Ikea har hatt noe tilsvarende for oppbevaring av spagetti. Mulig at vertinnen brukte disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzanne

Jeg fikk en karaffel fra Eva Solo til jul. Jeg hadde egentlig tenkt til å bytte den, men den så så stilig ut at jeg bestemte meg for å gi den en sjanse, og den er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte selv mange karafler for ett års tid siden - i forbindelse med feiring av stordag. De var enkle, og rimelige - husker ikke helt.....men det var enten på Bohus eller Bomøbler, ca 30 kr pr stk.

Når man skal ha såpass mange kan det vel være greit at de ikke koster for mye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en karaffel fra Eva Solo til jul. Jeg hadde egentlig tenkt til å bytte den, men den så så stilig ut at jeg bestemte meg for å gi den en sjanse, og den er veldig bra.

Jeg også!

Den er kjempefin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koster vel rundt 100-150 kr der' date=' men hvis du skal ha så mange tror jeg heller jeg ville gått for en litt billigere variant ja :ler:[/quote']

Hvor da?

har sett på Rosendahl i København, der var prisene like høye som her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utkikk etter slike karaflar til å ha vatn og vin i og slikt. Har kikke på sidene til Ikea, men syns ikkje dei hadde nokre fine. Eg likte denne, men skulle gjerne hatt den litt smalare i "tuten". Er det nokon som veit kor eg kan få tak i karaflar til ein billig penge?

Den du linker til er da strengt tatt ingen vann karaffel, men en vase... :wink: Jeg ville i alle fall aldri brukt den til å servere vann av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den du linker til er da strengt tatt ingen vann karaffel, men en vase... :wink: Jeg ville i alle fall aldri brukt den til å servere vann av.

Ikea kaller det en karaffel da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...