Gå til innhold

Penis faller stadig ut under sex

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir ofte ekstremt våt når vi har sex, dette sammen med at vi liker at det går ganske fort resulterer i at han ofte hopper ut noe som ødelegger en del av opplevelsen. Dette skjer egentlig i alle stillinger. Finnes det noen tips, evt tips til å ikke bli fullt så våt? 

Anonymkode: 12678...064

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å stramme opp høna di..

Anonymkode: 4c4d3...98a

• Liker 2
Skrevet

Det går an å ha røff sex uten så voldsomt store bevegelser også. Dette handler om teknikk og samarbeid, og finner dere en fin rytme, burde den ikke falle ut uansett hvilken stilling. 

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ofte ekstremt våt når vi har sex, dette sammen med at vi liker at det går ganske fort resulterer i at han ofte hopper ut noe som ødelegger en del av opplevelsen. Dette skjer egentlig i alle stillinger. Finnes det noen tips, evt tips til å ikke bli fullt så våt? 

Bruke sleeve er en mulighet. Vil gi deg mere friksjon.:)

Anonymkode: 67c76...fc5

AnonymBruker
Skrevet

Et tips er å dumpe han og finne deg en ordentlig mann med stor nok penis.

Anonymkode: d7ae6...360

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sphere skrev:

Det går an å ha røff sex uten så voldsomt store bevegelser også. Dette handler om teknikk og samarbeid, og finner dere en fin rytme, burde den ikke falle ut uansett hvilken stilling. 

Takk for seriøst svar Sphere. :) Har du noe å foreslå? Det går ofte bra en stund, og så blir vi for ivrige og den faller ut..

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å stramme opp høna di..

Anonymkode: 4c4d3...98a

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et tips er å dumpe han og finne deg en ordentlig mann med stor nok penis.

Anonymkode: d7ae6...360

Skjønner ikke at jeg gidder å vie dere et svar engang, men penisen er stor nok, og høna er strammet opp så langt det går etter noen fødsler. Ellers takk. :rolleyes:

• Liker 4
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for seriøst svar Sphere. :) Har du noe å foreslå? Det går ofte bra en stund, og så blir vi for ivrige og den faller ut..

Jeg vil tro det bare er øvelse som skal til. Det er vanskelig å begrense seg når man blir ivrig. Jeg er veldig kort, og om hun blir ivrig når hun rir, så faller jeg lett ut. Det er mye lettere for meg i stillinger der jeg selv har kontroll. Slik som i misjonæren, da jeg kan holde henne fast skikkelig. Da blir det dominant, røft, men samtidig små bevegelser. Jeg bruker egentlig ikke så mye den "inn og ut"-teknikken. Jeg mer presser meg mot partner. Varierer med trykk og sirkulære bevegelser. Det kan allikevel gå hardt for seg. Men det kommer jo veldig an på hva partner liker også. Liker du "inn og ut" best, så får dere jo holde på det. Øvelse gjør mester. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han må bli hardere. Bruk evn sleeve som nevnt over.

Anonymkode: e8ca7...5df

AnonymBruker
Skrevet

Hva med god gammeldags teip?

Anonymkode: d2700...1fc

• Liker 1
Skrevet

Virker som dere ikke samarbeider godt nok om rytmen. Dere burde jo begge ha en god feeling på hvor langt/mye dere skal støte i lag uten at det blir for langt.

Hva med å ta det rolig, ha fokus på dette og bygg opp til et røffere tempo, men med samme fokus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...