AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #1 Skrevet 13. juni 2017 Har truffet en mann fra Sukker en del ganger, men på grunn av avstand har det også blitt mye kommunikasjon på meldinger og telefon. Jeg synes han er veldig grei og hyggelig og vi prater lett, men jeg har blitt satt litt ut av åpenheten hans rundt hans tidligere forhold. Han er nok fortsatt ganske bitter over at eksen hans var utro. Det har blitt nevnt og eksen og familien til eksen nevnes ofte i forbindelse med ferier han har vært på, ting han har opplevd og lignende. Jeg skjønner at mennesker har hatt et liv med andre, men jeg for min del pleier ikke å nevne ekser når man kan fortelle en historie og la være. Så har han snakket om andre ekser, en ble gravid og tok abort, en kræsjet bilen hans, en flyttet inn med han etter en måned. Jeg beklager, men jeg har ikke lyst å høre om dette. Kanskje ved en senere relevant anledning, men ikke på andre møte. Dessuten har han mange venninner. Venninner som ringer og sender meldinger titt og ofte. Nylig postet han et facebookinnlegg om kjøp av en kul veteranbil, og 13(!!!) venninner kommenterte "gratulerer, må bli en tur i denne og grilling på terassen snart *kyssesmiley* *blunkefjes*" og to kompiser som sa noe ala "kul kjerre". Jeg liker han som person og kunne gjerne hatt han som venn, men dette er så turnoff... Jeg orker ikke å konkurrere, verken mot alle venninne eller eksene hans. Anonymkode: b8753...580
Gjest Ingenting2 Skrevet 13. juni 2017 #2 Skrevet 13. juni 2017 Forstår deg godt. En eks av meg hadde nesten bare venninner, få kamerater. Det ble ganske utmattende fordi han var minst like dramaqueen som venninnene sine. Han var også opptatt av eksen sin, og ikke blyg om å sammenligne meg med henne.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #3 Skrevet 13. juni 2017 Uakseptabelt. Vitner om at han er en flørtepus når så mange damer er trygg nok på han til å sende kyssetegn og blunketegn. Jeg syntes nå også at sukker.no har en del sånne flørtepuser jeg da, som elsker å chatte med jenter og har drevet med det siden de var 14, skriver søta til alle osv.... Ikke nødvendigvis fordi det blir noe forhold ut av det, men fordi flørten og oppmerksomheten holder egoet og humøret dems oppe, og man får en tett , men flørtende relasjon på det viset. En mann som snakker mye om eks og venninder, har ikke sosiale antenner nok til å få seg ny kjæreste i mine øyne. Da verdsetter han tiden og oppmerksomheten fra de mer enn sin nye kjæreste, og det ville jeg aldri holdt ut. At han får mye meldinger fra mange jenter også sier jo sitt! ALDRI hadde jeg gått videre med en sånn fyr! Når man er klar for et forhold så skal man legge fra seg alle singelnykker, for å bli et godt kjæresteemne. Det er åpenbart ikke han, selv når han har møtt deg og vil bli kjærester, og han allikevel ikke ignorerer disse jentene eller sier fra på vennlig måte at "Hei, jeg har begynt å date en dame jeg liker ganske godt, og da syntes vi ikke det er riktig eller behagelig med forstyrrelser fra andre jenter for forholdets utvikling" når de sender melding, vel det sier mye om hvor barnslig og uvoksen, og uklar for voksenlivet og forhold han er. Anonymkode: 64aa5...9fc 5
Teethgrinding Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 Jeg tror det er et tegn på at man er veldig usikker dersom man takler andre jenters flørting dårlig. Det sier "jeg tåler ikke konkurranse". Når det er sagt synes jeg kjæresten alltid til enhver tid bør være helt tydelig på hvem han eller hun er sammen med. Når man begynner å dempe fokus på kjæresten for å tilrettelegge for andre flørtende damer/menn har man vist hvor mye det betyr for en. Da er forholdet over. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 23 minutter siden, Arcturus skrev: Jeg tror det er et tegn på at man er veldig usikker dersom man takler andre jenters flørting dårlig. Det sier "jeg tåler ikke konkurranse". Når det er sagt synes jeg kjæresten alltid til enhver tid bør være helt tydelig på hvem han eller hun er sammen med. Når man begynner å dempe fokus på kjæresten for å tilrettelegge for andre flørtende damer/menn har man vist hvor mye det betyr for en. Da er forholdet over. Hva? Nei det er jo når fyren lever på bekreftelse fra mange damer som viser hvor usikker han er. Anonymkode: 64aa5...9fc 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva? Nei det er jo når fyren lever på bekreftelse fra mange damer som viser hvor usikker han er. Anonymkode: 64aa5...9fc Les Arcturus innlegg en gang til. En person kan ikke noe i mot at andre kontakter en og flørter, så har man problem med det er man nok usikker på seg selv og relasjonen. Er også enig med deg, den personen er også usikker. Men det Arcturus påpeker er at man hvis man får sånne henvendelser bør gi klar beskjed om at det ikke er ok fordi man har en annen. Anonymkode: 6fa41...461
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les Arcturus innlegg en gang til. En person kan ikke noe i mot at andre kontakter en og flørter, så har man problem med det er man nok usikker på seg selv og relasjonen. Er også enig med deg, den personen er også usikker. Men det Arcturus påpeker er at man hvis man får sånne henvendelser bør gi klar beskjed om at det ikke er ok fordi man har en annen. Anonymkode: 6fa41...461 Ja, en person bør vise lenge før man blir seriøs med en annen at han ikke ønsker kontakt og flørt velkommen fra gud og hvermann. Har ikke personen sagt fra om dette til de andre, så er det naturlig å bli usikker på relasjonen vel. Anonymkode: 64aa5...9fc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå