Gå til innhold

Dårlig helse og motivasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den fysiske helsen min er ikke den beste, og jeg syns det er vanskelig å begynne å trene fordi det er så tungt og jeg aner ikke hvor jeg skal begynne. Det er få treningsmetoder jeg finner glede i, og jeg har liten sosial sirkel, dermed få å eventuelt trene sammen med. Jeg prøver å slippe unna turer vi har på skolen nettopp fordi jeg som regel blir gående alene. Jeg merker jeg blir fort sliten og kan ha vanskelig for å henge med på tur, spesielt i brattere oppoverbakker. Jeg vil så gjerne ta tak i dette problemet, men mangler motivasjonen og gleden til det.. 

Anonymkode: 44c09...74a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke treningsmetoder finner du glede i da?:) Svømming er jo supert om man sliter med helsa fordi det ikke er så belastende.

Anonymkode: f80d4...18d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der du er for mange år siden, og jeg fant gleden i sykling, både på asfalt og i skogen :) på vinteren synes jeg gruppetimer er fint, spesielt spinning! Da slipper jeg å trene helt alene :P 

Ellers holder jeg meg i form med skogturer og fjellturer, det er noe med det å komme seg ut i naturen og da gjerne gå til et sted med fin utsikt :) 

Anonymkode: c1309...c32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...