Gå til innhold

Har du tiltro til Barnevernet?

BV  

22 stemmer

1. 1. Har du tiltro til BV

• Ja
      14
    • Delvis
      4
    • Nei, ikke i det hele tatt
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: f5cc9...427

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen overaskelse at man ser at brukerne på KG har tiltro til Barnevernet. :) Og det til tross for hva man ser at Barnevernet gjør mot uskyldige barn.

Endret av slagelse
Skrevet
Akkurat nå, slagelse skrev:

Ingen overaskelse at man ser at brukerne på KG har tiltro til Barnevernet. :) Og det til tross for hva man ser at Barnevernet gjør mot uskyldige barn.

Ikke til tross for nei. Barnevernet gjør masse flott FOR uskyldige barn som ikke kan forsvare seg selv.

Og bare så det er nevnt, jeg er klar over at det skjer feil her som det også gjør i alle andre yrker, og det er jo selvfølgelig ikke bra.

Er forøvrig ikke interessert i å diskutere noe som ikke kommer til å føre noen vei, så dette er mitt eneste innlegg her.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har langt mervtiltro til barnevernet enn til f.eks yrkesgruppen sykepleiere. 

Anonymkode: 37c6d...24c

AnonymBruker
Skrevet

Her her iallefall noen som har tiltro til barnevernet. Tipper de stort sett gjør en bra jobb. Blir litt som med helsepersonell; du hører oftest når det ikke er bra. De gode historiene har mindre nyhetsverdi.

Det er dessuten en innbitt gruppe på nettet som spammer ned nettet med antibarneverns propaganda. Noen av disse oppfatter jeg som i mentalt ubalanse. Han ene liker å gi inntrykk av å ha bakgrunn som en lærd psykolog.

http://www.dagbladet.no/nyheter/foreldre-til-barnevernsbarn-har-stor-tillit-til-barnevernet/60435663

Anonymkode: d0a9e...ccf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har langt mervtiltro til barnevernet enn til f.eks yrkesgruppen sykepleiere. 

Anonymkode: 37c6d...24c

Hvorfor har du ikke tiltro til sykepleiere:)? 

Anonymkode: 6b425...82f

Skrevet
1 time siden, cloudsinger skrev:

Ikke til tross for nei. Barnevernet gjør masse flott FOR uskyldige barn som ikke kan forsvare seg selv.

Og bare så det er nevnt, jeg er klar over at det skjer feil her som det også gjør i alle andre yrker, og det er jo selvfølgelig ikke bra.

Er forøvrig ikke interessert i å diskutere noe som ikke kommer til å føre noen vei, så dette er mitt eneste innlegg her.

Det er ikke snakk om feil. Det er snakk om bevisste handlinger :). Minner også om at mediene har kommet med store avsløringer og at folk har stått frem med sine historier om hva de har opplevd av maktmisbruk. Her er det uskyldige barn som må lide på grunn av Barnevernet. 

Skrevet

Ha helt klar tiltro til barnevernet!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...