leela Skrevet 3. januar 2005 #1 Skrevet 3. januar 2005 Nå har jeg endelig funnet bilde av kjolen min bakfra også Kjolen bakfra Synes dere slepet ser veldig langt ut eller?
Gjest Brud2005 Skrevet 3. januar 2005 #3 Skrevet 3. januar 2005 Den er helt nydelig!! Hvilke salonger er det som fører det merket? Kunne tenkt meg å se på noen andre av samme designer.
leela Skrevet 3. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2005 Den er helt nydelig!! Hvilke salonger er det som fører det merket? Kunne tenkt meg å se på noen andre av samme designer. Jeg har bare sett den på Brudesenteret i Drammen, men det er sikkert flere brudesalonger som har Mon Cheri
TeddyToria Skrevet 3. januar 2005 #5 Skrevet 3. januar 2005 Hei leela! Som jeg tror jeg også skrev i dagboken din...så synes jeg kjolen din er lekker! Den er enkel, men allikevel elegant og virkelig et syn! Langt slep er bare flott - det kler kjolen og er staselig...og ikke minst, det skal jo være litt staselig på den store dagen!
Scaramouche Skrevet 3. januar 2005 #6 Skrevet 3. januar 2005 Har bare en ting å si: WOW! aldeles nydelig altså
Augustbrud02 Skrevet 4. januar 2005 #7 Skrevet 4. januar 2005 Synes ikke dette slepet er voldsomt langt. Hadde selv noe av det samme på vår dag, og det var bare moro med langt slep synes jeg!
Sita Skrevet 4. januar 2005 #8 Skrevet 4. januar 2005 Den er helt nydelig og synes ikke at slepet er for langt
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #9 Skrevet 4. januar 2005 Kjempe fint! Du vil føle deg som en prinsesse!
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #10 Skrevet 4. januar 2005 Nydelig kjole.Jeg liker slep og har enda lenger slep på min kjole
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #11 Skrevet 4. januar 2005 Jeg syns ikke det er for langt. Var selv og prøvde den kjolen i drammen og den er nydelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå