Gjest Axl Rose Skrevet 13. juni 2017 #21 Skrevet 13. juni 2017 Nå vet ikke jeg hvordan mannen din er, men jeg hadde aldri tilgitt! Ikke faen! Ikke for en milliard kroner en gang. Folk som svikter på den måten må man få ut av livet sitt fort som faen så man ikke skader seg selv!
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #22 Skrevet 13. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fortalt mannen min om dette. Han har selv sett at jeg ikke behøver å drikke mye og at jeg får black out. Jeg har ikke rørt alkohol på 2 år. Han sier at han prøver å tilgi, men kan ikke love. Anonymkode: 5e588...1a6 Det er en lang prosess , og du har allerede gjort et nødvendig grep ved å slutte å drikke permanent, og holde deg unna sosiale settinger uten at han får være med. Det er viktig at du alltid setter hans følelser først. Tror du at han syntes det er ubehagelig eller får høyere puls av at du får en tekstmelding på kvelden, så sier du "kjære kan ikke du lese å se hvem som sender melding for meg?" eller "Åja , det er Anne som skriver xxxxx" , sånn at han etterhvert blir tryggere på at det ikke er noen menn som skriver til deg for eksempel. samme med om det ringer ulagrede nummere, så ber du han om å svare telefonen, dette viser han at du ikke har noe å skjule for han eller har ønsket andre menn du evn vil skjule for han velkommen til å ringe deg. Skal du og Anne på museum sammen kan du foreslå for kjæresten din å møte deg og anne på musuemet etterpå så kan dere gå ut å spise etterpå, sånn at han ser at det er anne du har vært med. Anonymkode: 9adc4...fef
Katten.2.0 Skrevet 13. juni 2017 #23 Skrevet 13. juni 2017 Tre ganger er ikke et alkoholproblem. Tre ganger er et personlighetsproblem.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #24 Skrevet 13. juni 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skuffet og bedratt min ektemann, 3 ganger. Første gangen ble jeg med en tidligere fling hjem, vi hadde ikke sex. Men intensjonen var der. Han fikk det ikke til. Andre gangen hadde jeg sex. Tredje gangen hadde jeg sex. Dette skjedde når jeg hadde et alkohol problem og det er en stund siden nå. Jeg har sluttet og drikke. Så dette vil ALDRI skje igjen. Kan dette tilgis? Anonymkode: 5e588...1a6 Nei, men du kan pules Anonymkode: 39baf...449
Svetlana72 Skrevet 14. juni 2017 #25 Skrevet 14. juni 2017 Nei, kan ikke tilgis. Finn vår herre Jesus, skli den våte musen din på klosteret og håp på det beste.
Gjest Coolaid Skrevet 14. juni 2017 #26 Skrevet 14. juni 2017 På 12.6.2017 den 22.26, AnonymBruker skrev: Jeg har skuffet og bedratt min ektemann, 3 ganger. Første gangen ble jeg med en tidligere fling hjem, vi hadde ikke sex. Men intensjonen var der. Han fikk det ikke til. Andre gangen hadde jeg sex. Tredje gangen hadde jeg sex. Dette skjedde når jeg hadde et alkohol problem og det er en stund siden nå. Jeg har sluttet og drikke. Så dette vil ALDRI skje igjen. Kan dette tilgis? Anonymkode: 5e588...1a6 Tilgivelse er det bare mannen din som kan gi. Uansett, alkoholiker eller ikke - man trenger ikke være utro av den grunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå