AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Hvor feil er det å dra opp en gammel Tindermatch? Snakket en del med en fyr. Bare noen dager men tonen var veldig god. Men så svarte han aldri på siste melding fra meg. Dette er en drøy måned siden. Jeg antar han fant noe som var mer spennende der og da, og det skjedde jo meg også rett etterpå. Men som typisk Tinder, så er det spennende i et par dager og så går jo det over også. Har litt lyst å ta opp tråden på han her. Han er jo fortsatt aktiv på tinder. Hvor feil er det? Anonymkode: b2572...594
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Ikke i det hele tatt Jeg tok opp tråden igjen etter mange måneder, og i dag har vi bodd sammen i 2 år Anonymkode: 0c64d...910 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Kult. Jeg har jo vært veldig der at jeg ikke vil synke ned for å trygle om mer. Men jeg er jo også veldig nysgjerrig på denne fyren. Kan jo prøve. Svarer han kort er det hint nok til å droppe det. Anonymkode: b2572...594
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #4 Skrevet 13. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kult. Jeg har jo vært veldig der at jeg ikke vil synke ned for å trygle om mer. Men jeg er jo også veldig nysgjerrig på denne fyren. Kan jo prøve. Svarer han kort er det hint nok til å droppe det. Anonymkode: b2572...594 Det er da abslutt ikke trygling at du sender en melding selv om det har gått en stund. Det blir mer trygling hvis du ikke lar det gå om han ikke svarer og fortsetter å pøse på med meldinger Anonymkode: b99e1...0db 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 Det er bare å prøve tenker jeg. Hvis han ikke svarer så er det jo greit, da er han ikke interessert. Anonymkode: f11fc...298 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #6 Skrevet 13. juni 2017 Kontakt oppnådd Anonymkode: b2572...594 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 På 6/12/2017 den 21.29, AnonymBruker skrev: Hvor feil er det å dra opp en gammel Tindermatch? Snakket en del med en fyr. Bare noen dager men tonen var veldig god. Men så svarte han aldri på siste melding fra meg. Dette er en drøy måned siden. Jeg antar han fant noe som var mer spennende der og da, og det skjedde jo meg også rett etterpå. Men som typisk Tinder, så er det spennende i et par dager og så går jo det over også. Har litt lyst å ta opp tråden på han her. Han er jo fortsatt aktiv på tinder. Hvor feil er det? Anonymkode: b2572...594 Personlig synes jeg det er irriterende. Når jeg slutter å svare noen, så er det fordi jeg IKKE er interessert, ikke fordi jeg ønsker mer kontakt om en måned. Men du har selvfølgelig ingenting å tape på å prøve. Anonymkode: 767f4...9e2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #8 Skrevet 13. juni 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personlig synes jeg det er irriterende. Når jeg slutter å svare noen, så er det fordi jeg IKKE er interessert, ikke fordi jeg ønsker mer kontakt om en måned. Men du har selvfølgelig ingenting å tape på å prøve. Anonymkode: 767f4...9e2 Hvis du ikke er interessert, så si det! Eller fjern matchen, blokker eller hva enn man kan gjøre på tinder for at folk ikke kontakter deg igjen. Hvis du er en idiot som ghoster, har du null rett på å bli irritert om noen tar kontakt igjen. Anonymkode: 8c1a3...007 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå