Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg synes det er veldig koslig og dra på besøk og få besøk. Veldig gjerne uventet besøk som stikker innom en tur fordi di følte for det eller var i området. 
Problemet er bare at jeg ikke liker lange besøk som drøyer ut i mange timer (snakker om over 5 timer med besøk eller helt til det blir midnatt på en hverdag) Men har et par slike venner som blir lenge eller forventer at jeg blir lenge. 

Hvor lenge er du hos dine venner ? Ofte besøker jeg venner på formiddagen \ettermiddag da jeg ikke er i jobb for øyeblikket. (det er heller ikke di vennene som vil ha lengst besøk)

Anonymkode: 9ec57...fd9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det varierer. Noen ganger bare innom for en tekopp, andre ganger kan jeg henge sammen med venner en hel helg. Men disse langbesøkene inkluderer turer i natur eller byen, kaffebesøk, kjøreturer, lage mat sammen eller bare slappe av sammen med hver sin bok. Syns det er koselig med nære venner, men kan bli stresset om det drøyer for lenge med bekjente jeg ikke har et nært forhold til. 

Anonymkode: 02515...feb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er helt innafor å si i fra at man har tenkt å legge seg hvis man har besøk sent på en hverdag! 2-3 timer er det jeg pleier å bruke hvis jeg besøker noen midt i uka, går senest kl 22.

Anonymkode: 6fa8b...0d5

Skrevet

Vanligvis rundt 3 timer for vanlig kaffe besøk. 

Skrevet

Det kommer jo helt an på. Hva slags type besøk, hva som skjer under besøket, formålet med besøket osv

Noen ganger drar jeg etter en halvtime, andre ganger blir jeg der hele dagen

AnonymBruker
Skrevet

Son Wenda sier, det kommer helt an på type besøk. 

Om det er type filmkveld/brettspillkveld, blir det jo fort mange timer, men da føler jeg den som har invitert har lagt opp til det. Det er rart å invitere folk på besøk på lørdagskvelden og så forvente at de skal gå etter to timer. 

Men om det er mer kaffeslabberas, lunsjavtale, etc, så er to timer nok. 

Anonymkode: 8f8b1...e5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...