AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Hei! Jeg er ei overvektig ei på ~ 88 kg. Jeg har hittil gått ned 10 kg ved hjelp av kosthold, men har nå begynt å trene i tillegg. Jeg er overhode ikke fleksibel. Om jeg står rett og bøyer meg ned for å ta i bakken kommer jeg ikke lengre ned enn til midt på leggen. Det er virkelig ille. Hvordan skal jeg gå frem for å bli mykere? Har virkelig lyst til å kunne ta i bakken selv med strake bein. Anonymkode: daa5f...8ec
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Tren yoga. Så er det bare å øve og øve. Men ikke alle blir så myke fra naturens side og man blir stivere med årene. Målet er å bli mykere ikke nødvendigvis myk. Anonymkode: 7ace9...cee 1
Gjest Froning Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er ei overvektig ei på ~ 88 kg. Jeg har hittil gått ned 10 kg ved hjelp av kosthold, men har nå begynt å trene i tillegg. Jeg er overhode ikke fleksibel. Om jeg står rett og bøyer meg ned for å ta i bakken kommer jeg ikke lengre ned enn til midt på leggen. Det er virkelig ille. Hvordan skal jeg gå frem for å bli mykere? Har virkelig lyst til å kunne ta i bakken selv med strake bein. Anonymkode: daa5f...8ec Tøy leggen og hamstringen din. Strekk deg mot bakken med strake ben regelmessig.. tre ganger 40 sekunder så klarer du det i løpet av noen uker/ måneder.. Yoga er unødvendig hvis målet ditt kun er å bli mykere. Blås i det naturens side- rådet. Å kunne ta i bakken er overkommelig for de fleste. Det er ikke noe å øve på.. Tøy tøy tøy... Brukte fire uker selv...
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Driv med bevegelighetstrening. Varm opp musklene, og ha økter som er utelukkende til bevegelighet (fleksibilitet og mobilitet). Du kan søke det opp på nett. Anonymkode: 1d4f0...c05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå