Gå til innhold

Hvordan bli mykere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei overvektig ei på ~ 88 kg. Jeg har hittil gått ned 10 kg ved hjelp av kosthold, men har nå begynt å trene i tillegg.

Jeg er overhode ikke fleksibel. Om jeg står rett og bøyer meg ned for å ta i bakken kommer jeg ikke lengre ned enn til midt på leggen. Det er virkelig ille. Hvordan skal jeg gå frem for å bli mykere? Har virkelig lyst til å kunne ta i bakken selv med strake bein.

Anonymkode: daa5f...8ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tren yoga. Så er det bare å øve og øve. Men ikke alle blir så myke fra naturens side og man blir stivere med årene. Målet er å bli mykere ikke nødvendigvis myk.

Anonymkode: 7ace9...cee

• Liker 1
Gjest Froning
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er ei overvektig ei på ~ 88 kg. Jeg har hittil gått ned 10 kg ved hjelp av kosthold, men har nå begynt å trene i tillegg.

Jeg er overhode ikke fleksibel. Om jeg står rett og bøyer meg ned for å ta i bakken kommer jeg ikke lengre ned enn til midt på leggen. Det er virkelig ille. Hvordan skal jeg gå frem for å bli mykere? Har virkelig lyst til å kunne ta i bakken selv med strake bein.

Anonymkode: daa5f...8ec

Tøy leggen og hamstringen din. Strekk deg mot bakken med strake ben regelmessig.. tre ganger 40 sekunder så klarer du det i løpet av noen uker/ måneder..

Yoga er unødvendig hvis målet ditt kun er å bli mykere. Blås i det naturens side- rådet. Å kunne ta i bakken er overkommelig for de fleste. Det er ikke noe å øve på.. Tøy tøy tøy...

Brukte fire uker selv...

AnonymBruker
Skrevet

Driv med bevegelighetstrening. Varm opp musklene, og ha økter som er utelukkende til bevegelighet (fleksibilitet og mobilitet). 

Du kan søke det opp på nett. 

Anonymkode: 1d4f0...c05

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...