la_luz Skrevet 3. januar 2005 #1 Skrevet 3. januar 2005 Syns å huske at de sender fra Sverige, sånn at jeg må legge til 24 % på prisen, for å få den reelle prisen?
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2005 #2 Skrevet 3. januar 2005 Jeg har funnet noe som er betydelig billigere enn lensaway.com: www.lenses4you.com (tror jeg det var?) Uansett, disse har gratis frakt og alle merker innen linser. (Lensway tar alltid 50,- i frakt pluss at linsene deres er dyrere).
Gjest Anonymous Skrevet 4. januar 2005 #4 Skrevet 4. januar 2005 Tror ikke det... men spiller det noen rolle siden de uansett er billigere enn de rådende andre på markedet?
Leviin Skrevet 4. januar 2005 #5 Skrevet 4. januar 2005 Ikke noe toll på linser fra Lensway nei. Adressen de sender fra er norsk. Jeg betalte forresten ikke frakt heller, fordi de hadde tilbud (eller kanskje det er slik hele tiden) om gratis frakt hvis man bestilte linser for et bestemt minimum antall mnd
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2005 #6 Skrevet 4. januar 2005 Jeg har funnet noe som er betydelig billigere enn lensaway.com: www.lenses4you.com (tror jeg det var?). www.postoptics.co.uk er billigere enn disse igjen, selv med toll. I alle fall på månedslinser som er det jeg bruker og derfor sjekket på begge stedene. De har også gratis frakt på linser, mens du betaler frakt om du kjøper linsevæske alene.
Mrs. B Skrevet 4. januar 2005 #7 Skrevet 4. januar 2005 Ingen toll på varer fra Lensway, de sender fra norsk adresse. Fri frakt dersom man bestiller fire esker eller mer (tror jeg det var).
abelille Skrevet 4. januar 2005 #8 Skrevet 4. januar 2005 Men vær obs på at du da må betale synstesten hos optikeren - som ofte er mer enn du sparer på å handle på nettet. Det kommer visst litt an på hvilke linser du bruker.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2005 #9 Skrevet 4. januar 2005 Jeg betalte 250 kroner for linsesjekk sist, og sparer MYE mer enn det på å kjøpe linser på nett. Nå bruker jeg dagslinser, og prisen på nett i forhold til optiker er nesten halvparten, selv om jeg inkluderer sjekken.
Mrs. B Skrevet 4. januar 2005 #10 Skrevet 4. januar 2005 Jeg betalte 250 kroner for linsesjekk sist' date=' og sparer MYE mer enn det på å kjøpe linser på nett. Nå bruker jeg dagslinser, og prisen på nett i forhold til optiker er nesten halvparten, selv om jeg inkluderer sjekken.[/quote'] Får jeg spørre hvilke dagslinser du bruker da? Jeg bruker Focus Dailies og der er det ikke så står prisforskjell synes jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 4. januar 2005 #11 Skrevet 4. januar 2005 Jeg bruker også Focus Dailies, og betaler 236 pr måned hos lenses4net.com. Nå skal sant sies at jeg ikke helt er oppdatert på prisen hos optiker, siden jeg nylig har begynt med dagslinser. Før brukte jeg månedslinser, og betalte 3000 i året hos optiker inkludert alt. Mener å huske at dagslinser da kostet drøye tusenlappen mer. Kanskje jeg lurer meg selv til å tro at det er billigere enn det er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå