AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 Jeg går sykepleien nå, men etter å få ett ikke bestått i sykehuspraksis på grunn av det de mener er manglende kommunikasjonsevner, vurderer jeg farmasi eller bioingeniør, muligens jurist. Noen som kan fortelle om yrkene, hvordan en dag foregår og hvordan lønna er? Jeg vet ikke lenger hva jeg kan bli... Anonymkode: 96c81...d2a
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Det kommer til å eksplodere av nyutdannede farmasøyter de neste årene, allerede nå kjenner jeg til flere farmasøyter som sliter med å få 100 % fast stilling. Men kan godt hende at disse ikke er eksemplariske arbeidstakere eller at de ikke vil flytte dit det er jobber, som for eksempel I nord eller i vest. Anonymkode: 13a4b...b2c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Jeg er bioingeniørstudent og det er utrolig spennende! Litt vanskelig å si hvordan en vanlig dag ser ut, for det spørs helt hva du jobber med. Man kan blant annet jobbe med blodprøvetaking, tappe blodgivere, med transfusjonsmedisin, laboratorie på sykehus, forskining, salg av apparater som brukes i forbindelse med laboratoriene rundt omkring osv. Osv. Rett og slett veldig mye man kan gjøre! Når det gjelder lønn, så er det nok store forskjeller her også. For å gi deg et eksempel, så vet jeg om en nyutdannet bioingeniør som fikk jobb på et sykehus i Oslo med en begynnerlønn på 380.000 + tillegg. Anonymkode: 05906...737
Kelsier Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Mangler du kommunikasjonsevner ville jeg ikke satset på en karriere som jurist. Juristens arbeidsverktøy er språket. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå