AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #1 Skrevet 12. juni 2017 De to siste dagene har jeg hatt vondt, helt nederst på venstre side av magen. Jeg kjenner det når jeg bøyer meg forover (for eksempel for å plukke opp nor), og noen ganger når jeg går. Har trykka litt der det gjør vondt, og det er hardt der... Når jeg trykker sprer det seg også en smerte ut mot rett under navelen... Jeg har ikke tid til å være "syk" nå. Har eksamen på onsdag, og det er uaktuelt å ikke ta eksamen. Må forberede meg godt, så har ikke tid til lege! (Ikke at jeg tror jeg får legetime før torsdag uansett hvis jeg ringer). Noen somvet hva det er? Lurer på om det er forstoppelse for har slitt litt med å gå på do de siste månedene... Anonymkode: 319eb...4a4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #2 Skrevet 12. juni 2017 Dra til lege. Er du syk så er du syk. Det er ingenting som heter "har ikke tid" når det gjelder helsen din. Du har tid til å bruke noen minutter hos legen. Vi kan ikke hjelpe deg til å bli frisk. Anonymkode: a3339...ea4 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #3 Skrevet 12. juni 2017 Hadde det samme når jeg slet med å gå på do Anonymkode: 08a45...6b9
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2017 #4 Skrevet 12. juni 2017 Sikkert luftsmerter eller smerter i forbindelse med eggstokker/eggleder/alt sånt. Hvis du ikke har feber syns jeg du skal vente og se om det går over Anonymkode: e5b39...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #5 Skrevet 13. juni 2017 Lenge siden siste toalettbesøk? Anonymkode: 46a56...f73
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #7 Skrevet 13. juni 2017 Kan godt bare være forstoppelse. Magesmerter kan komme av svært mye forskjellig, og du kan nok trygt vente til torsdagen med å vurdere lege med mindre du forverres betydelig i morgen eller generelt har veldig intense smerter. Dersom du hadde hatt det sistnevnte tror jeg at du hadde satt av tid til et legebesøk for å si det mildt. Anonymkode: aa842...368 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2017 #8 Skrevet 13. juni 2017 12 timer siden, Mb26 skrev: Magesyre, evt magekatarr kan jeg tenkte meg? Nei, da sitter plagene i øvre del av magen. Ts, du beskriver at smertene sitter omtrent der endetarmen befinner seg, at du i lengre tid har slitt med å få gått på do, og at du kjenner noe hardt når du trykker mot endetarmen. For meg høres dette helt klart ut som forstoppelse. Gå deg en lengre tur, eventuelt sett klyster og få tømt deg. Anonymkode: d8c09...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå